موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش بازاریابی ویروسی در سال 2018 و 2019
بررسی انگیزه کاربران اینترنتی برای بازپخش محتوای آنلاین(مطالعه موردی محصولات شرکت…)
بررسی عوامل موثر بر تجارت الکترونیکی توسط بازاریابی ویروسی (مطالعه موردی محصولات برند شرکت…)
مدل سازی احساسی بهبود قصد خرید سبز با استفاده از بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی(مطالعه موردی محصولات برند…)
مدل افتراقی برای بازاریابی ویروسی آنلاین موثر بر قصد رفتاری مصرف کنندگان(مطالعه موردی محصولات شرکت…)
بررسی تاثیر عوامل کلیدی و عوامل موثر بر اجرای بازاریابی ویروسی(مطالعه موردی محصولات شرکت…)
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش دیجیتال مارکتینگ (2018-2019)
بررسی استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر رزرو اتاق های هتل و ظرفیت درخواست های آنلاین (مطالعه موردی شرکت …)
بررسی تاثیر بازاریابی محتوا، بر واکنشهای علامت تجاری(مطالعه موردی برند …)
طراحی محتوای تبلیغات برای مصرفکننده: بازاریابی موبایل از طریق خدمات پیامکوتاه(مطالعه موردی محصولات شرکت …)
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش برندینگ در سال 2018 و 2019
ارائه الگوی نقش ارزش ویژه برند بر نگرش برند و قصد خرید بر اساس مدل CBBE (مطالعه موردی برند محصولات شرکت …)
ارائه الگوی تاثیر گذاری اعتماد برند ) ابعاد شناختی (، و تعهد به برند بر وفاداری برند در بازار خدماتی(مطالعه موردی برند محصولات شرکت …)
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر قصد مشتریان در خرید محصولات بهداشتی و آرایشی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره(مطالعه موردی برند شرکت …)
4. ارائه الگوی تاثیر نشانههای نمادین برند بر ابعاد اعتبار درک شده از مارکهای برچسب خصوصی(مطالعه موردی برند محصولات شرکت …)
5. بررسی تاثیر افتراقی وفاداری برند بر کلام سنتی و آنلاین : نقشهای تعدیل کننده ارتباط خود – برند و تمایل به کمک به برند(مطالعه موردی برند محصولات شرکت …)
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش بازاریابی بین الملل در سال 2018 و 2019
بررسی تاثیر ابعاد نوآوری های صادرات(ابعاد سازمانی، استراتژیک،محیط) بر عملکرد صادرات(مطالعه موردی شرکتهای پتروشیمی)
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی و تکنولوژیکی بر عملکرد صادرات با نقش اثرات رادیکال بودن نوآوری و گستردگی(مطالعه موردی شرکتهای خودرو سازی)
بررسی تاثیر پراکندگی صادرات بر عملکرد صادارت (مطالعه موردی شرکتهای نفتی)
بررسی ارتباط تجربی بین تنوع و گوناگونی روشهای ورود صادرات شرکتها و عملکرد صادرات(مطالعه موردی شرکتهای لبنی)
بررسی تاثیر نوآوری سازمانی بر عملکرد صادرات با اثر میانجیگری نوآوری های تکنولوژیک تدریجی و رادیکال(مطالعه موردی شرکتهای تولیدی)
بررسی تاثیر استفاده از قابلیت های صادرات پویا بر مزیت رقابتی و عملکرد (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی)
بررسی تاثیر یکپارچه سازی دانش و مشارکت بین المللی مصرف کننده بر عملکرد صادارت (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی)
تاثیر قابلیتهای بازاریابی صادرات بر عملکرد صادرات : نقش تعدیل کننده رقابت ناکارآمد(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی) (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی)
تاثیر تواناییهای بازاریابی الکترونیکی و کارآمدی برای افزایش عملکرد در شرکت های سرمایهگذاری (مطالعه موردی شرکتهای صادراتی)
بررسی نقش عوامل بازار صادرات و هماهنگی درون سازمانی بر نوآوری محصول(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی)
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت بازرگانی- گرایش بازرگانی بین الملل در سال 2018 و 2019
قصد خیانت در صادر کننده – وارد کردن روابط کاری وارد کننده : رانندگان ، پیامدها و تاثیرات تعدیل
منابع منبع قدرت و نتایج عملکرد درگیری عملکردی و ناکارآمد در روابط صادر کننده
تاثیر اداره گمرک الکترونیک بر تسهیل فعالیتهای صادرات شرکتهای صادراتی
تاثیرات استراتژی بینالمللی بر روی عملکرد پیادهسازی محلی خرده فروشان
تاثیر رانندگان داخلی ( شخصی و سازمانی ) در عملکرد بینالمللی شرکت های کوچک و متوسط
اثرات درجه و تنوع جغرافیایی از بینالمللی شدن شرکت را بر روی عملکرد نوآورانه
تأثیر میانجیگری فرآیند کسب و کار برای صنعت تجارت بین المللی بر رابطه بین سرمایه اطلاعات و عملکرد شرکت
برای دریافت موضوعاتجدیدتر و کامل تر با ما تماس بگیرید.