دانلود ترجمه مقاله ارتباط حسابداری مدیریت راهبردی با فرهنگ عمومی – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله حسابداری مدیریت راهبردی

دانلود ترجمه مقاله ارتباط حسابداری مدیریت راهبردی با فرهنگ عمومی – الزویر ۲۰۱۷:این مطالعه بر روی شروع محصولات تئاتر تجاری جدید، یعنی غرب و موسیقی، تمرکز دارد. توسعه آنها گران است و شامل خواندن، کارگاه ها و آزمایش ها قبل از تولید رسمی در یک بازار عمده هدف مانند برادوی در نیویورک، و یا وست اند در لندن انجام می شود. به عنوان توسعه محصول طولانی و پرهزینه است، صاحبان تئاتر و تولید کنندگان به طور استراتژیک انتخاب می کنند نمایش هایی که آنها برای افزایش احتمال بازپرداخت مثبت سرمایه گذاری می کنند. علاوه بر این، به عنوان یافته های ارائه شده در این مقاله نشان می دهد، صاحبان تئاتر و تولید کنندگان نیز باید به طور استراتژیک مسیر به بازار را مدیریت کنند که در مورد تئاتر شامل مدیریت انتظارات است. صنایع محصول فرهنگی، شامل تئاتر تجاری، در بازار بر اساس تمایز محصول رقابت می کنند. بنابراین نوآوری و اصالت بودن کیفیت مطلوب در یک نمایش است، اما این نیز عدم اطمینان را ایجاد می کند. چنین عدم قطعیت و ناآشنایی به طور بالقوه مانع پذیرش موفقیت آمیز در بازار می شود، که باید از بین برود.

عنوان فارسی مقاله:

ارتباط حسابداری مدیریت استراتژیک با فرهنگ عمومی: پایان موزیکال جهان غرب

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

 الزویر

تحقیقات حسابداری مدیریت – Management Accounting Research

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
Strategic management accounting
Popular culture
West End Musicals
Strategy as practice
تعداد صفحات ترجمه شده: ۲۴ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
IrvineLapsley-Josephine V.Rekers
موضوع:
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 9 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله حسابداری مدیریت راهبردی

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده
۱٫ مقدمه
۲٫ استراتژی
۳٫ مفاد تحقیق: صنایع فرهنگی
۴٫ طرح تحقیق
۴٫۱٫ تنظیمات مطالعه
۴٫۲٫ منبع اطلاعات
۴٫۳٫ تجزیه و تحلیل داده
۵٫ تئاتر موسیقی: نمونه ای از استراتژی به عنوان عمل
۶٫ بحث و نتیجه گیری


چکیده

مطالعه حسابداری و فرهنگ عامه، دستور کار تحقیق هیجان انگیز جدید برای مدیریت حسابداران ارائه می دهد. این مطالعه این توسعه را از دیدگاه استراتژیک بررسی می کند. به ویژه، این مقاله برای مدیریت استراتژیک حسابداری در عمل با مطالعه مکان معروف از پایان موزیکال جهان غرب به دانش پتانسیل ما می افزاید. این مطالعه با استفاده از یک روش مطالعه موردی، تفکر SMA معمولی از دیدگاه “استراتژی به عنوان عمل”، با استفاده از فرایند نمونه فعالیت های مشهور در حال توسعه تئاتر را به چالش می کشد. یافته ها نشان می دهد که استراتژی عمل پیچیده ای که دارای ذاتا فرایند اجتماعی است: تولید کنندگان تئاتر یک مسیر به بازار را مذاکره می کنند که توسط اعتبار سازمان واسطه می شود که به شهرت محصولات فرهنگی جدید کمک و ارتباط برقرار می کنند و در نتیجه فرایند استراتژیک را حمایت می کند.


Abstract

The study of accounting and popular culture presents an exciting new research agenda for management accountants. This study examines this development from a strategy perspective. Specifically, this paper adds to our knowledge of the potential for Strategic Management Accounting in action by studying the novel setting of the world of West End Musicals. Using a case study approach, this study challenges conventional SMA thinking from a ‘strategy-as-practice’ perspective, using the process of developing a popular theatre portfolio of activities. Findings indicate that strategy is a complex practice which is an inherently social process: Theatre producers negotiate a route to the market that is mediated by validating intermediary organizations that contribute and communicate the reputation of new cultural products and thereby support the strategic process.


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله حسابداری مدیریت راهبردی

  1. مقدمه
    این مقاله تمرکز بر روی تئاتر موسیقی در رشته نوپا حسابداری و فرهنگ عامه کمک می کند (جیکل، 2012). با کمک آن به پیشینه تحقیق مدیریت استراتژیک حسابداری (SMA)، با گسترش درک ما از اینکه چگونه SMA ممکن است در فرهنگ مردمی و استراتژی به عنوان تمرین پیشینه (SAP) با تأکید بر اهمیت تمرین در فهم تصویب استراتژی در یک محیط جدید استفاده شود. به طور خاص، ادبیات موجود در مورد حسابداری و فرهنگ عامه را با مطالعه فرآیند انتخاب و راه اندازی محصولات تئاتر موسیقی، گسترش می دهیم، که تنوع فعالیت های غیررسمی فراسازمانی را نشان می دهد که در آن اقدامات استراتژیک رخ می دهد.  این تحقیق کاربرد SMA را با در نظر گرفتن دیدگاه SAP بررسی می کند.  به لحاظ تجربی، این استدلال با مطالعه موردی تئاتر موسیقی در شهر نیویورک و تورنتو کانادا، با استفاده از روش های مختلف تحقیق، از جمله مشاهدات و داده های مصاحبه، برای بررسی شیوه ها شامل آوردن تولیدات جدید تئاتر به بازار حمایت می شود. تمرکز ویژه ای در تصمیم گیری استراتژیک برای ایجاد و راه اندازی نمایش های جدید به عنوان “پایان فازی” نوآوری محصول (عالم 2006؛ کارلسون-وال، و کراوس 2015؛فریشمار و همکاران، 2013) نامیده می شود، که در مورد قضاوت است  و آن غیر رسمی، تقریبی و
    تفسیری است (عالم 2006؛ فریشمار و همکاران، 2013). به هرحال، این “پایان جلویی فازی” در پیشینه حسابداری نادیده گرفته می شود، حتی اگر برای نوآوری محصول موفق و ضروری (کارلسون-وال، و کراوس 2015)
    به منظور رسیدگی به “پایان جبهه فازی” در مطالعه استراتژی توسط مدیریت حسابداران در دنیای تئاتر، دیدگاه “استراتژی به عنوان عمل” (SAP) را در نظر می گیریم.  در مقایسه با مباحث سنتی تر استراتژی در ادبیات حسابداری مدیریت، این مطالعه به منظور گسترش درک ما از آنچه استراتژی به معنای عمل و چگونه این ممکن است عمل حسابداری مدیریت استراتژیک را اطلاع دهد. فرهنگ عامه، در این مورد تولیدات تئاتر موسیقی، ما را فراتر از محدوده ی مکان های صنعتی معمولی قرار می دهد که بیشتر پیشینه تحقیق در مدیریت استراتژیک حسابداری یافت می شود و به این ترتیب دیدگاه های جایگزین را در مورد استراتژی در سازمان ها ارائه می دهند.

این مقاله  به تعداد بیشتری از مطالعات محققان SAP در مکانها افزوده می شود که بیشتر از مطالعات معمول تر است (وارا و ویتینگتون، 2012). با استفاده از یک روش مطالعه غيرمتعارف، درک استراتژي و حسابداري مديريت استراتژيک، درک مفصل تري را ارائه مي دهد. به طور خاص، مواد تجربی ارائه شده در زیر بینش به شیوه ای پیچیده ارائه می دهد که در آن تئاتر های محبوب استراتژی های خود را اعمال می کند. دنیای تئاتر معروف به شدت رقابتی و استراتژیک فراتر از محدوده سازمان است و به طریقی که با توجه به کیفیت محصول – اولویت در تصویب یک استراتژی برای تولیدات تئاتر موفق دارد. این یافته مقایسه متمایز با پیشینه موجود در مورد “مشتری” در پیشینه مدیریت حسابداری ارائه می دهد. در اقتصاد صنعتی، مشتری که تمایل به پرداخت هزینه درخواست محصول دارد، نشان دهنده تمایل به پرداخت آن است. به هر حال، در تلاش برای فراتر رفتن از قیمت کالاها و خدمات، یک پیشینه حسابداری وجود دارد که مشتری آن را به عنوان مرکز تمرین محاسباتی توصیف کرده است (کوگانسان، 2008؛ وایویو، 1999)، اما “مشتری” بیشتر توسط پروکسی خدمات مشتری به تصویر کشیده شده است (کوگانسان ، 2008؛ ما و تایلس، 2009؛ اگدن، 1997).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *