دانلود ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و شیوه رهبری – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و شیوه رهبری – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی و شیوه رهبری – الزویر ۲۰۱۷:یک بحران رویدادی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد. رهبری سازمان و دینامیکهای فرهنگ شرایطی را ایجاد می‌کنند که منجر به ایجاد رویداد می‌شود و این پیشگامان پیچیده و ریشه دار خود را در الگوهای قابل پیش بینی آشکار می‌سازند. سازمان‌ها با توجه به ابزارها برای شناخت و واکنش به این سیگنالها، می‌توانند برای بروز بحران قبل از وقوع آن آماده شوند و با شناخت فرهنگ سازمانی غالب و تعیین شخص مناسب برای رهبری سازمان در زمان بحران در این امر موفق شوند. اصول رهبری واکنش بحران (CRLP) چارچوب و ابزارهایی را از طریق ماتریس رهبری واکنش بحران (CRLM) ارائه می‌دهد تا در انتخاب رهبر مناسب برای واکنش بهینه و بهبودی بر اساس موثرترین سبک رهبری برای فرهنگ سازمانی مورد نظر و دینامیکهای بحران به سازمانها کمک کند.

عنوان فارسی مقاله:

فرهنگ سازمانی و شیوه رهبری: ترکیب گمشده برای گزینش رهبر مناسب برای مدیریت کارامد بحران

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

 الزویر

افق های کسب و کار – Business Horizons

کلمات کلیدی فارسی: ,
کلمات کلیدی انگلیسی:
Crisis management – Leadership styles – Organizational culture – Crisis management leadership – Organizational leadership
تعداد صفحات ترجمه شده: ۲۵ صفحه (شامل ۲ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Melissa R. Bowers، J. Reggie Hall، Mandyam M. Srinivasan
موضوع:
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 13 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس: دانلود ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده
۱- حادثه تایوان-۴: یک بحران پرخطر و بزرگ
۲- مدیریت بحران
۲-۱- واقعیت‌های مدیریت بحران
۲-۲- اصول رهبری واکنش بحران
۳- چگونه ویژگیهای رهبری بر واکنش بحران تأثیر می‌گذارد
۴- شناخت فرهنگ سازمانی و دلیل اهمیت آن
فرهنگ سازمانی و سبک رهبری
۵- ماتریس رهبری واکنش بحران
۵-۱- تایلنول
۵-۲- نیوکک
۵-۳- Netflix
۵-۴- طوفان کاترینا
۵-۵- نفت بریتانیا
۵-۶- ایالت پن
۵-۷- یافته‌ها
۶- تایوان -۴: نیروی هوایی ایالات متحده با یک بحران جدی مواجه می‌شود
۶-۱- بحران تایوان -۴ و اولین واقعیت مدیریت بحران
۶-۲- بحران تایوان -۴ و دومین واقعیت مدیریت بحران
۶-۳- بحران تایوان -۴ و سومین واقعیت مدیریت بحران
۶-۴- توقف و راه اندازی: کاربرد CRLP برای بهبود زنجیره تأمین ICBM
۶-۵- بحران تایوان -۴ و اولین اصل رهبری بحران
۶-۶- بحران تایوان -۴ و دومین اصل رهبری بحران
۶-۷- بحران تایوان -۴ و سومین اصل رهبری بحران
۷- موضوع مرکزی: مدیریت بحران تمام چیزها در مورد فرهنگ و رهبری است
منابع


چکیده

بیشتر سازمانها در مواجهه با بحران بر رهبری اتکا می‌کنند که آنها را برای خارج شدن از بحران هدایت کند و این امر اغلب با نتایج فاجعه باری همراه است. در زمانیکه کنترل بحران از دست خارج می‌شود، این سازمانها تازه می‌فهمند که رهبر کنونی لزوماً دارای سبک رهبری مورد نیاز برای مدیریت مؤثر بحران نیست. ما سه اصل رهبری واکنش بحران (CRLP) را برای کمک به آمادگی و مدیریت موفقیت آمیز بحران ارائه می‌دهیم.

ما برای همراهی با CRLP، ماتریس رهبری واکنش بحران (CRLM) را ارائه می‌دهیم که یک راهنمای تجویزی برای کمک به سازمان است تا واکنش اولیه خود را بهبود ببخشند و اثربخشی تلاشهای مدیریت بحران را افزایش دهند. با ترکیب عامل فرهنگ سازمانی با هر یک از سبکهای رهبری، CRLM یک متدولوژی استاندارد را فراهم می‌آورد که هماهنگی سازمانها را با بهترین رهبر ممکن برای واکنش بحران میسر می‌سازد.

ما یک مطالعه موردی در دنیای واقعی را ارائه می‌دهیم که اجرای موفقیت آمیز این رویکرد را توضیح می‌دهد: بحران تایوان-۴ نیروی هوایی ایالات متحده. سازمان‌هایی که این متدولوژی را اتخاذ می‌کنند می‌توانند با اطمینان شخص مناسبی را برای یک واکنش مؤثر و سریع نسبت به بحران انتخاب نمایند.


Abstract

Most organizations faced with a crisis will rely on the leader in place at that time to lead them out of the crisis, often with disastrous results. When the crisis gets out of hand, these organizations realize belatedly that the current leader does not necessarily possess the leadership style required to manage the crisis effectively. We present three crisis response leadership principles (CRLP) to help organizations successfully prepare for and manage a crisis. To accompany the CRLP, we provide the crisis response leadership matrix (CRLM), a prescriptive guide to help an organization improve its initial response and enhance the effectiveness of its crisis management efforts.

Combining the element of organizational culture with individual leadership styles, the CRLM offers a standard methodology that allows organizations to match a given crisis with the best possible crisis response leader. We present a real-world case study that describes a successful implementation of the approach: the U.S. Air Force Taiwan-4 crisis. Organizations adopting this methodology can confidently choose the right person to lead a swift, effective response to a crisis.


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله فرهنگ سازمانی

  1. حادثه تایوان-4: یک بحران پرخطر و بزرگ

در آگوست 2006، نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) اشتباهاً بجای اینکه چهار بسته باتری جایگزین مورد درخواست برای استفاده در ناوگان هلی کوپترهای UH-1 Huey را ارسال کند، چهار فیوز هسته‌ای را ارسال کرد که در پرتاب کلاهکهای هسته‌ای در ICBMs Minuteman به تایوان کمک کرد. این خرابکاری یک مسئله مربوط به امنیت ملی بود که اعتبار USAF را مورد تهدید قرار داد. بیش از 18 ماه بعد مقامات وزارت دفاع (DoD) تازه متوجه شدند که قطعات اشتباهی ارسال شده است و این اخبار در مارس 2008 در رسانه‌ها منتشر شد (White، 2008). رابرت گیس، وزیر دفاع ایالات متحده از این حادثه مشوش شد و برای بررسی فوری مسئله اقدام کرد. در یک حرکت بی سابقه در تاریخ نظامی ایالات متحده، دو مقام عالی رتبه، وزیر نیروی هوایی Michael Wynne و رئیس کل ستاد Michael Moseley، در ژوئن 2008 مجبور شدند تا استعفا دهند. این حادثه یک بحران را به وجود آورد زیرا توانایی USAF را برای امنیت و مسئولیت پذیری برای انبار تسلیحات هسته‌ای مورد تهدید قرار داد. این مقاله بر بحرانهایی مانند بحران تایوان-4 تمرکز دارد- یعنی بحرانهای پرخطر و بزرگ با تاثیرات بالقوه و بسیار شدید که می‌توانند اعتبار و حتی بقای سازمانهای مربوطه را مورد تهدید قرار دهند.

بحران‌ها اغلب سازمانها را به سمت استراتژیهای تقلیل قابل پیش بینی سوق می‌دهند که بجای اقدامات ارجح هدفمند در پاسخ نسبت به بحران، بر مدیریت خرابیها تمرکز دارند. علاوه براین، بسیاری از سازمانها که در یک حالت انفعالی کار می‌کنند، قبل از اینکه اقدام کنند منتظر انتقاد عمومی، شرایط اضطراری یا تبلیغات منفی می‌باشند (Girboveanu & Pavel، 2010). یک رویکرد سازنده که ما بر اساس سه اصل کلیدی در این مقاله ارائه می‌دهیم، می‌تواند به سازمانها در آمادگی و مدیریت موفقیت آمیز بحران کمک کند. این اصول، یعنی اصول رهبری واکنش بحران (CRLP) یک چارچوب عملی را برای یک سازمان فراهم می‌آورد تا واکنش اولیه نسبت به بحران را بهبود بخشد و کارایی مدیریت بحران را ارتقا دهد. این اصول یک متدولوژی توصیفی را برای استفاده در کنار ابزار مدیریت بحران، ماتریس رهبری واکنش بحران (CRLM) ارائه می‌دهد که برای هماهنگی با بحران مورد نظر با بهترین رهبر ممکن برای واکنش نسبت به بحران بر اساس فرهنگ سازمانی و هر یک از سبکهای رهبری می‌باشد. ما توضیح می‌دهیم که چگونه این اصول برای بهبود مدیریت زنجیره تأمین بحران تایوان-4 بکار برده شدند و تأثیر سبک رهبری و فرهنگ سازمانی را بر بهبود بهینه بحران نشان می‌دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *