دانلود ترجمه مقاله استفاده از سرویس‌های وب برای دسترسی دادهاز راه دور و برنامه‌های توزیع‌یافته – الزویر 2017

دانلود ترجمه مقاله استفاده از سرویس‌های وب برای دسترسی دادهاز راه دور و برنامه‌های توزیع‌یافته

دانلود ترجمه مقاله استفاده از سرویس‌های وب برای دسترسی دادهاز راه دور و برنامه‌های توزیع‌یافته – الزویر 2017:ک سرویس دسترسی داده، داده‌ی اتمی را از پایگاه داده‌ی سیستمی افشا می‌کند که مستقل بوده و فیلتر و ترتیب داده در آن به فرمت خود توصیف‌گر است.

عنوان فارسی مقاله:
استفاده از سرویس‌های وب برای دسترسی دادهاز راه دور و برنامه‌های توزیع‌یافته
عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت)

Journal: Construction and Building Materials – Volume 168, 20 April 2018, Pages 124-142

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
Web services
Remote data access
Databases
تعداد صفحات ترجمه شده: 9 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Beata Zima, Magdalena Rucka,
موضوع:  ,
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 5 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس:  

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مطالب

چکیده

کلمات کلیدی

1.مقدمه

2. دسترسیِ داده از راه دور

3. برنامه‌های توزیع‌یافته

4. امنیت

5. نتیجه‌گیری


ترجمه چکیده

این مقاله استفاده از سرویس‌های وب برای دسترسی به داده و ساخت برنامه‌های توزیع‌یافته را ارائه می‌کند. در حال حاضر، این کاربرد برای محاسبات عددیِ عناصر ماتریسیِ دو قطبی بین وضعیت‌های کران-کران، کران-آزاد و آزاد-آزاد که به اتم‌های پیچیده متعلق هستند ساخته شده است، که برای ارزیابیِ قدرت اسیلاتور موثر که در یک تسلسل میانگین‌گیری شده است که وضعیت ثابت ریدبرگ با عدد کوانتومیِ زاویه‌ای بزرگ در آنجا قرار دارد. یک سرویس دسترسی داده، داده‌ی اتمی را از پایگاه داده‌ی سیستمی افشا می‌کند که مستقل بوده و فیلتر و ترتیب داده در آن به فرمت خود توصیف‌گر است.


چکیده انگلیسی

This paper presents the use of web services for accessing data and building distributed applications. Currently, such an application is constructed for numerical calculations of dipole matrix elements between bound–bound, bound–free and free–free states belonging to complex atoms, used in the evaluation of effective oscillator strengths averaged over the continuum, position of high Rydberg states with large angular quantum number. A data access service exposes the atomic data from the database in a system independent and auto descriptive format offering methods for data filtering and sorting.


نمونه ترجمه مقاله:

 

  1. مقدمه

پژوهش بر روی فیوژن (ترکیب) نیازمند همکاریِ موثر بین اعضا است که در زمان و فضا مشترک نیستند. محیط‌های رایانش از راه دور برای تسهیم اطلاعات بین متخصصان در سازمان‌های توزیع‌یافته در یک یا چند کشور مورد نیاز است.

مقدار داده‌های موجود به صورت مداوم در حال افزایش است، که نیازمند تکنیک‌های جدید برای فشرده‌سازی، آرشیو‌سازی و بازیابی هستند. اخیراً، سیستم‌های کسب داده‌ی هیبریدی با MDSplus پیشنهاد شده‌اند [1] تا داده کشب شده و سپس در یک هارد دیسک آرشیو شود. سیستم کسب داده‌ی Wendelstein7-X [2] شامل سه ایستگاه DAQ است: سیستم زمان‌بندی، نظارت و آرشیو داده. برای حل مسئله‌ی ارزیابیِ همزمان داده‌ای که توسط سیستم‌های رایانه‌ای مختلف در دستگاه ستاره‌ای بزرگ (LHD) در سازمان ملیِ علوم فیوژن در ژاپن، سرور Kaiseki [3] توسعه یافته است تا اجازه دهد ذخیره‌سازیِ این داده‌ها به صورت یکنواخت و منسجم انجام شود.

ما احتمال استفاده از سرویس‌های وب برای پیاده‌سازیِ یک محیط مکارانه برای همکاری از راه دور برای پژوهش فیوژن را ارائه می‌کنیم. قبل از انتخاب این رویکرد، رویکردهای مشابه و جایگزین دیگر در نظر گرفته شدند، مانند تماس فرآیندی راه دور (RPC) و معماریِ دلالیِ درخواست شیء مشترک (CORBA). مزیت اصلیِ استفاده از رویکرد سرویس وب ویژگی‌های امنیتی است که می‌توان با استفاده از مکانیسم‌های ارائه شده در سرور، در داخل سرویس و یا مستقل از سرویس پیاده‌سازی کرد، و احتمال این وجود دارد که از پراکسی‌های پروتکل انتقال متن هایپر (HTTP) استفاده شود.

یک وب‌سرویس پیاده شده است که روتین‌های پردازشی برای داده‌های طیف‌نمودی استاندارد ارائه می‌دهد. روبرو شدن با دیوار راکتور و منحرف‌ساز دستگاه‌های فیوژن مغناطیسی حاوی یون‌های Be مانند هستند که برای پلاسما‌های فیوژن ناخاصی به حساب می‌آیند. پس برای مدل‌سازیِ فرآیند‌های انتشار سطوح تشأشع مورد استفاده در تحلیل‌های طیفیِ توزیع ناخاصی به داده‌ی تأثیر الکترونی نیاز است. در کاربرد فعلی، داده‌ی اتمی به عنوان سطوح انرژیِ کرانه، احتمالات گذر تشعشعی، و قدرت نوسان‌ساز‌، از کدهای اتمیِ ماتریسِ R و Cowan دریافت شده‌اند، و برای محاسبه‌ی فاکتور گانت[1] برای پالایش ارزیابیِ Zeff در پلاسما‌های فیوژن به کار رفته است.

اجزای تشأشعی عملکرد هیدروژنتیک Coulomb Green در بازنمود Sturmian، به صورت عددی بر اساس سرویس‌های وب دیگر ادغام شده‌اند، که در آن محاسبات عددی (ضریب‌های دوجمله‌ای، توابع فراهندسی، نماد Pochammer) انجام شده‌اند. تمام این سرویس‌ها توسط سرویس سطح بالا استفاده می‌شوند، که مقادیر عناصر ماتریس دو قطبی را بین اجزار تشأشعیِ Sturmian و هیدروژنتیک را برای خروجی قدرت نوسان‌ساز در سلسله‌ خروجی می‌گیرد که در ژنراتور فاکتور گانت با مقدار خاص برای تابش ترمزی با طیف حل‌شده و ادغام یافته، و تسلسل آزاد-کران میانگین شده‌اند. این معماریِ ساختاریِ سرویس وب را به دست می‌دهد (شکل 1).

[1] Gaunt

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *