پرسشنامه کیفیت خدمات عرضه کننده 20 سوالی
پرسشنامه کیفیت خدمات عرضه کننده : این پرسشنامه با هدف ارزیابی کیفیت خدمات ارائه توسط عرضه کننده طراحی شده است.
امتیازدهی و تفسیر نتایج
برای هر گزینه کاملاموافقم5، برای موافقم 4، نظری ندارم 3، مخالفم2، کاملا مخالفم 1 امنیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید:……
- امتیاز100-70: نشان دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط عرضه کننده میباشد.
- امتیاز70-40: نشان میدهد که کیفیت خدمات ارئه شده توسط عرضه کننده تا حدودی بالا است.
- امتیاز زیر40: نشان دهنده کیفیت پایین خدمات ارائه شده توسط عرضه کننده میباشد.
روایی و پایایی پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه میگیرد یعنی اینکه ابزار اندازهگیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست میدهد.
در پژوهش نظری (1395) بین خرده مقیاس های پرسشنامه کیفیت خدمات عرضه کننده همبستگی مثبت و منفی مشاهده شد که بیانگر روایی همگرا و واگرای مطلوب این پرسشنامه می باشد.
همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازهگیري آلفاي کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفاي کرونباخ از صفر (0) به معناي عدم پایداري، تا مثبت یک (1+) به معناي پایائی کامل قرار میگیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر میشود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه کیفیت خدمات عرضه کننده 86/. می باشد.
نام متغیر | میزان آلفای کرونباخ |
کیفیت خدمات عرضه کننده | 86/0 |
عَرضه و تقاضا (به انگلیسی: Supply and demand) یک مدل اقتصادی است که اثر قیمت را بر روی مقدار در بازار رقابتی بررسی میکند. قیمت بر روی مقدار تقاضا از طرف مصرفکنندگان و مقدار تولید از طرف عرضهکنندگان اثر میگذارد. در نتیجه اقتصاد در اثر تلاقی این دو مقدار، در قیمت و مقدار معینی به تعادل میرسد. سایر عوامل مؤثر در تعادل اقتصادی نیز در این مدل باعث تغییر تقاضا و عرضه میشوند.