کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-1 کارت امتیاز متوازن
2-1-1 کارت امتیاز متوازن نسل اول
2-1-1-1 منظر مشتری
2-1-1-2 منظر فرایندهای داخلی
2-1-1-3 منظر رشد و یادگیری
2-1-1-4 منظر مالی
2-1-2 کارت امتیازی نسل دوم
2-1-3 کارت امتیاز متوازن نسل سوم
2-1-3-1 فرایند اول – ترجمه چشم انداز
2-1-3-2 فرایند دوم – ارتباط و برقراری رابطه
2-1-3-3 فرایند سوم – برنامه ریزی کسب و کار
2-1-3-4 فرایند چهارم – اخذ بازخور و یادگیری
2-1-4 مراحل پیاده سازی روش ارزیابی متوازن
2-13-4-1 روش پیشنهادی کاپلان و نورتون
2-1-4-2 روش پیشنهادی آهن
2-1-4-3 روش فراگیر برای پیاده سازی کارت امتیاز متوازن
2-1-5 نرم افزاركارت امتيازی متوازن
مبانی نظری کارت ارزیابی متوازن(BSC)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری کارت ارزیابی متوازن(BSC)(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری):در سال 1992 پروفسور رابرت کاپلان استاد دانشگاه هاروارد و دکتر دیوید نورتون مقاله ای منتشر کردند که در آن رویکرد جدیدی برای اندازه گیری عملکرد با عنوان کارت امتیازی متوازن ارائه گردید. این مقاله که در طول یک پروژه تحقیقاتی یک ساله با مشارکت 12 شرکت توسعه یافته بود٬ نشان می داد که شرکت های موفق برای ارزیابی عملکرد خود فقط به سنجه های مالی متکی نیستند بلکه عملکرد خود را از سه زاویه دیگر که شامل مشتری٬ فرایند داخلی و رشد ویادگیری می باشد مورد بررسی قرار می دهند.
یافته های آن ها بیان کننده این واقعیت بود که شرکت های موفق٬ در هریک از این چهار منظر٬ اهداف خود را تعیین نموده و برای ارزیابی میزان موفقیت در آن ها سنجه ها و اهداف کمی را معین می نمایند. پس از آن نیز اقدامات و ابتکارات اجرایی را برای تحقق این اهداف برنامه ریزی و مورد اجرا قرار می دهند(علوی،1389).
- علوی، سیدامین (1389)، ارزشیابی عملکرد افراد: اصول و روشهای ارزشیابی، تهران،نشر سمت،چاپ دوم.
- علیرضایی، محمدرضا؛ دانشیان، بهروز(1388)، مدل ریاضی ارزیابی عملکرد برای سازمانهای باهمگونی پایین همراه با کاربرد آن در شرکتهای توزیع برق، مجله مدیریت و توسعه، شماره 91، صص 78-71.
- کاپلان-رابرت ٬ نورتون-دیوید(1384) نقشه های استراتژی:تبدیل دارایی های نامشهود به پیامدهای مشهود٬ انتشارات گروه صنعتی آریانا
- کاپلان-رابرت ٬ نورتون-دیوید(1387) ٬ سازمان استراتژی محور٬ ترجمه پرویز بختیاری٬ انتشارات سازمان مدیریت صنعتی
- مهرگان، محمدرضا ؛محموددهقان ،نيري(1388)، رويكردمنسجم BSC-TOPSIS جهت ارزيابي دانشكده هاي مديريت برتردانشگاههاي استان تهران، نشريه مديريت صنعتي،دوره1،شماره2.
- Agarwal, A., Shankar, R And Tiwari, M.K. (2007), Modeling Agility Of Supply Chain, Industrial Marketing Management, 36(4), 443-457
- Ahi P, Searcy C(2003)“A Comparative Literature Analysis Of Definitions For Green And Sustainable Supply Chain Management”, Journal Of Cleaner Production, 52, 329-341
- Ahn H(2001)Applying The Balanced Scorecard Concept: An Experience Report”, Long Range Planning Journal, 34, 441-461
- Bhagwat, R., Sharma, M. K(2007) “Performance Measurement Of Supply Chain Management: A Balanced Scorecard Approach”. Computers & Industrial Engineering, (53), 43–62
- Bigliardi, B., Bottani, E(2010) “Performance Measurement In The Food Supply Chain: A Balanced Scorecard Approach”, Facilities, 28, 249-260