کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
2-1-2 انواع مشتری
2-1-3 انواع مشتري از نظر رفتاري
2-1-4 انواع مشتري از نظر قدمت
2-1-5 انواع مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري
2-1-6 ارزش مشتري
2-1-7 اهميت مشتري
2-1-8 رتبه بندي مشتري
پایان نامه مشتری
مبانی نظری مشتری (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) :بنابر تعاريف مشتري، تمامي سازمان ها اعتقاد دارند كه مشتري، رئيس است و مشتري، پادشاه است(ربینک و همکاران،2011). فرايند مشتري گرايي با سلام كردن آغاز ميشود و هرگاه ، ارتباطي برقرار ميشود.، طرفين مشتري يكديگر ميشوند. دريافت كنندة پيام، مشتري است و اين سرآغاز گسترة جهاني تجارت و مديريت مشتري گرا است(کاتلر،ترجمه فروزنده،1385). به راستي همه، مشتري هستند و هر لحظه ممكن است نزد ما بيايند. بايد به ياد داشت كه مشتري، رئيس است و ما بدون او هيچ گاه، توان دستيابي به توسعة پايدار را نداريم. رشد و توسعة ما بر روي شانه هاي او مستحكم ميشود(کاتلر، ترجمه رضايي نژاد،1383).
تعاريف گوناگوني از مشتري، بيان شده كه به ذكر تعدادي از آنها ميپردازيم :
مشتري : دريافت كننده محصول يا خدمت(کاتلر،ترجمه فروزنده،1385).
مشتري : هر فردي كه در ارتباط با ما است(حق شناسي،1385).
مشتري : دريافت كنندة خروجي هر فعاليت يا فرآيند(برادران و همکاران،1390).
مشتري : شركت و سرمايه گذار ما اهميت مشتري براي هيچ يك از رهبران و مديران سازمان ها در پهناي وسيع تجارت جهاني، پوشيده نيست. برهمين مبنای، چالش هاي بسياري مطرح ميشود:
مسئوليت ما در مقابل مشتريان چيست؟
تعامل سازمان با مشتريان، چگونه بايد باشد؟
عمق ارتباطات با مشتري، چگونه بايد باشد؟
آيا نحوة رفتار با همة مشتريان، يكسان بايد باشد؟
آيا بايد در مقابل همة مشتريان، قوانين فراگير و يكدست، برقرار كرد؟
مسئوليت كاركنان در قبال مشتريان چيست؟
رابطة كاركنان در قبال مشتريان چيست؟
وفاداري و ماندگاري مشتريان، مهمتر است يا توسعة بازارها ؟
سنجش رضايت مشتريان، چگونه بايد باشد؟
پایان نامه مشتری
پایان نامه مشتری
- مارتین لیندستروم(1390)، حس برند، مترجمان: مریم عبدلی – زهرا ملازاده اردکلو،تهران،نشر بازاریابی
- كاتلر، فيليپ (1383)، كاتلر در مديريت بازار، عبدالرضا رضايي نژاد، چاپ سوم، تهران، انتشارات فرا.
- كاتلر، فيليپ(1387)، مبانی مدیریت بازاریابی ترجمه دکتر علی پارسائیان، چاپ دوم، تهران، انتشارات ترمه.
- نعلچی، ع.، رسولیان، م و بوجاری، ح. 1391. بررسي رفتار خريد مصرف کنندگان نسبت به برندهاي خارجي در مقابل برندهاي داخلي. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، شماره 8، صص 47-56.
- الوداری، حسن(1387)، بازاریابی و مدیریت بازار،تهران، انتشارات دانشگاه آزاداسلامی
- Brady, M. K., Cronin, J. J., Fox, G. L., Roehm, M. L.(2008). Strategies To Offset Performance Failures: The Role If Brand Equity, Journal Of Retailing, Vol. 84, No. 2, Pp. 151-164.
- Cohen, D., Can, C., Yong, H.H.A, Choong, E(2006) Customer Satisfaction: A Study Of Bank Customer Retention In New Zealand, Commerce Division (Discussion Paper), No 109.
- Edo, R. (2005). The Effect Of Marketing Mix Elementson Brand Equity. Economic Trends And Economic Policy. V. 102, Pp. 30-59.
- Farquhar, P (1989);”Marketing Brand Equity”.Maketing Research, (Sep), Pp.24ـ
- Feldwick, P.(1996). Do We Really Need Brand Equity?. Journal Of Brand Management. V. 4, N.1, Pp. 28 – 9.