کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-1 شهر الکترونیک
2-2 تاریخچه شهرهای و خدمات الکترونیک در جهان
2-3دو فضائی شدن شهر
2-4 مکان در شهر واقعی و در شهر مجازی
2-5 خدمات الکترونیک ضرورت بنیادین برای کلان شهرهای ایران
2-6 از دفاتر الکترونیک تا شهر الکترونیک
2-7 کارایی خدمات الکترونیک
2-8 مدلهاي موجود در ارتباط با پذيرش فناوري
2-9 تئوري كنش عقلايي
بخش دوم: پیشینه تحقیق
2-10 پیشینه تحقیق داخلی
2-11-پیشینه تحقیق خارجی
مبانی نظری و پیشینه شهر الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری و پیشینه شهر الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری): اصطلاح شهرالكترونيك، اولين بار توسط موشويتس در سال 1986 مطرح شد. «مالون» و «ديويدو» اولين كساني بودند كه به طور دقيق و سازگار در كتاب خود ايده «بنگاه الكترونيك» را مطرح كردند.
شهر الكترونيك حيطه وسيعي از فعاليتهاي سازماني اقتصادي و غيراقتصادي را ميپوشاند. كسب و كار الكترونيك شامل كار در خانه، صنايع كوچك و متوسط الكترونيك تا شبكههاي بزرگ كسب وكار در حيطه فعاليتهاي اقتصادي قرار ميگيرد.
از سوي ديگر، در ساير بخشها نيز شهر الكترونيك خصوصا در همكاري ميان موسسات علمي، گروهها و شهر غيرانتفاعي و غيردولتي داراي كاربرد وسيعي است.
ادبیات نظری شهر الکترونیک
شهر الكترونيك با توسعة كامپيوتر و تكنولوژي اطلاعات، به صورت نوع جديد سازماندهي مطرح گرديد.
. شهر الكترونيك شكلهايي از واحدهاي سازماني پراكنده از نظر جغرافيايي, نيمه مستقل (قسمتي مستقل و قسمتي وابسته) و نيمه جاودان (داراي عمر محدود) هستند كه عملكرد كلي خودشان را جهت پاسخگويي برروي نيازهاي بازار و ظرفيت هاي تكنولوژي ارتباط اطلاعات بوسيلة تطبيق دادن پيوسته شكل سازماني خود توسعه داده اند.
خيلي از شركتهاي معروف جهان اين نوع سازماندهي را به منظور از عهدة رقبا برآمدن, استفاده نموده اند. در شهر الكترونيك فرآيندهاي عمليات كسب و كار و فرآيندهاي مربوط به محصول در شركتهاي هم پيمان (شريك) مختلف, پراكنده شده است.
- برومند،فرهاد؛نعمت پور،هادی؛جلالی،امید (1390) تحلیلیبر عوامل موثر بر موفقیت تحویل خدمت در دولت الکترونیک (مطالعه موردی: خدمات الکترونیک ارایه شده در دانشگاه یزد)، چهارمین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی. تهران.
- ترکستانی ، عطا، افشار، مجید؛فرجی، آکو(1390)، طراحی الگوی تبیین عوامل موثر بر موفقیت بیمه الکترونیک در صنعت بیمه ایران با نگاه یکپارچه به پذیرش فناوری توسط بیمه گذاران و آمادگی الکترونیک بیمه گران، چهارمين كنفرانس كسب و كار بيمه،تهران
- جانفشان،کیمیا ؛آکو، حقیق (1387) ارزيابي موفقيت دفاتر خدمات دولت الكترونيك از ديدگاه شهروندان در شهر تهران ، دومین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی.
- حبیبی ، عزت، درخشان،امیر رضا(1392) سنجش کیفیت خدمات الکترونیک ورابطه آن بارضایت کاربران درشرکت سهامی بیمه ایران ، فصلنامه مدیریت بیمه ،تهران، شماره 16،صص 45-21
- رسولی،سامان؛احمدی،یاسر،مجد،کریم، (1390) بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان خرد در بانک ملت، چهارمین کنفرانس بین المللی شهرداری الکترونیکی. تهران.
- Al Nagi, E., And Hamdan, M., (2009), “Computerization And E-Government Implementation In Jordan: Challenges, Obstacles And Successes”, Government Information Uarterly, 26, 577–583.
- Ameli, S. R. (2004) Dual Globalizations: Inter-Religious Communication In The Real World And The Virtual World, In Islam Im Dialog, Jahrgang 2, Nr. 7.
- Budthimedhee, K; Li, J. And George, R. V. (2002) Eplanning: A Snapshot Of The Literature On Using The World Wide Web In Urban Planning, In Journal Of Planning Literature,Vol. 17 (2), Pp. 227-246.
- Büyüközkan, G., Ruan, D., And Feyzioglu, O. (2007). “Evaluating E-Learning Web Site Quality In A Fuzzy Environment”, International Journal Of Intelligent Systems, 22, 567–586
- Castells, M. (1993) European Cities, The Informational Society And The Global Economy, Pp. 475-488, In R. T. Legates And F. Stout (2003) The City Reader, London, Routledge.