کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-1مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-1بانکداری امروزی و جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکداری
2-2-1-1 مراحل توسعه مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-2 فلسفه مدیریت ارتباط با مشتري
2-2-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-2- مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
2-2-3- مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری
2-2-4- مفهوم جدید خدمت به مشتریان
2-2-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-6- تشریح مدل سوئیفت مبانی
2-2-9-1- فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-9-2- ساختار سازمانی بخش مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-9-3- فناوری مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-7- دیدگاههای مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-8- ابعاد وعناصر مدیریت ارتباط با مشتری
2-2-9 پیشینه داخلی:
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری): ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه مفهوم جدیدی است و نه الزاما به فن آوری اطلاعات متکی است. با این وجود برای بهبود ارزش دوره زندگی مشتری استفاده از سیستم های مدیریت ارتباط بامشتری بسیار اهمیت دارد(وینر ،2001).
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
سازمان ها به طور گسترده ای تشخیص داده اند که مشتریان مهمترین دارائیشان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارند می نگرند(پلاکویانوکی ،2005). این سیستم ها با ارائه اطلاعات در مورد پروفایل و تاریخچه مشتریان زمینه مهمی از فرایندهای اصلی شرکت بهخصوص در حوزه بازاریابی فروش و خدمات به مشتری را پشتیبانی می کنند(لنگ و ین ،2001 ).
- آقاداوود، سید رسول و ردائی، مجید (1385)، تمرین رفتار با مشتری، اصفهان، انتشارات غزل
- الهی، شعبان و حیدری، بهمن( 1387)، مدیریت ارتباط با مشتری، تهران، شرکت چاپ و نشر بازرگانی
- طاهرپور کلانتری، حبیب الله، طیبی طلوع، احمد(1389)، رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد، مجله چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 1، صص 109-122
- ونوس، داور، و صفائیان، میترا(1383)، بازاریابی خدمات بانکی، تهران، شرکت چاپ و نشر نگاه دانش،
- هادیزاده مقدم، اکرم، رامین مهر، حمید، حاج مقانی، رضا(1390)، ارائه مدل توفیق پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری، چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 2، صص 1-20
- Abbott, J., Stone, M., Buttle, F., (2001), Customer Relationship Management in Practice – A Qualitative Study, Journal of Database Marketing, 9, (1), 24-34.
- Agarwal, A., Harding, D. P., Schumacher, J. R., (2004), Organizing for CRM, McKinsey Quarterly, 3, 80-91.
- Bodet, G(2010)Customer Satisfaction and loyalty in service, Two concepts, four constructs, several relationships, Journal of Retailing and Consumer service, No 15, P.P 156-162.
- Bose, R. (2002). Customer Relationship Management by components for IT success. Industrial Management and Data systems, 31-42.
- Boyle, M. J., (2004), Using CRM Software Effectively, CPA Journal, 74, (7), 17-26.