کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-1 رضایت شغلی
2-1-1 مفهوم رضایت شغلی
2-1-2 تاريخچه تحقيقات انجامگرفته پيرامون رضايت شغلی
2-1-3 تعاریف رضایت شغلی
2-1-4 اهميت رضايت شغلي
2-1-5 نظریههای مختلف در مورد رضایت شغلی
2-1-5-1 نظریه امید و انتظار
2-1-5-2 نظریه ارزش
2-1-5-3 نظریه بریل
2-1-5-4 نظریه نقشی
2-1-5-5 نظریه نیازها
2-1-5-6 نظریه هرزبرگ
2-1-5-7 نظریههالند
2-1-6 ابعاد رضايت شغلي
2-1-6-1 عوامل درونی
2-1-6-2 عوامل بیرونی
2-1-7 دیدگاههای مختلف در مورد رضایت شغلی
2-1-7-1 دیدگاه پورتر و استیرز
2-1-7-2 دیدگاه لاک
2-1-7-3 دیدگاه جورج و جونز
2-1-7-4 دیدگاه وودمن و هل ریجل
2-1-7-5 دیدگاه شرتزر
2-1-7-6 دیدگاه کورمن
2-1-7-7 دیدگاه اسمیت،کندال وهالین
2-1-8 آثار وجود رضایت شغلی
2-1-9 روشهای ارزیابی رضایت شغلی
2-1-10پيامدهاي رضايت شغلي
مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی 2(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی 2(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری): در تمامي سطوح مديريت و منابع انساني سازمانها، اهميت خاصي به رضايت شغلي داده ميشود؛ چرا كه اين مفهوم در پيشرفت و بهبو د سازما ني و نيز سلامت نيروي كار نقش قابل توجهي دارد و از سوي ديگر، حوزههاي مختلف علوم انساني براي مثال روانشناسي، جامعه شناسي، اقتصاد و مديريت بدان پرداخته اند(امان اله نژاد،1392).
ادبیات نظری رضایت شغلی
از رضایت شغلی تعاریف مختلفی وجود دارد. در گروهی از تعاریف، این مفهوم به صورت «واکنش احساسی و نگرشی» کارکنان به شغل تعریف شده است:
به صورت ساده میتوان گفت «رضایت شغلی میزانی است که مردم شغلشان را دوست دارند»؛ به طوری که بعضی از مردم از کار لذت میبرند و آن را یک بخش مهم زندگی میدانند. و برخی دیگر از کار متنفرند و آن را تنها به این دلیل انجام میدهند که مجبور به انجام آن هستند(فروز و همکاران،2010).
ادبیات نظری رضایت شغلی
يكي از موضوعات مطرح در ادبيات سازمانی مربوط به رضایت شغلی است. رضايت شغلي، يكي از مهمترين و شايع ترين موضوعات تحقيقاتي در زمينهي مطالعات رفتار سازماني است.تاكنون بيش از پنج هزار مقاله و پايان نامه، در زمينه رضايت شغلي تهيه شده است و بيش از 12 هزار و 400 مطالعه تا سال 1991 ميلادي درخصوص رضايت شغلي وجود داشت.
- استوار، صغری، امیرزاده، ماندانا، (1387)، بررسي رابطه ي ميان هوش هيجاني، رضايت شغلي و تعهد سازماني در كاركنان كارخانه بخش خصوصي در شهر شيراز، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، شماره 2، 38-23
- امان اله نژاد، محمد. (1391). مقایسه انگیزش شغلی، عملکرد شغلی، خشنودی شغلی، تعهد عاطفی سازمانی و دلبستگی شغلی کارکنان با سبکهای پیروی گوناگون در یک سازمان صنعتی. پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه علوم و تحقیقات. تهران.
- بروس ای.شرتزر(1389)، بررسی و برنامه ریزی زندگی شغلی، ترجمه زندی پور، انشارات مجد،چاپ سوم.
- برومند، زهرا. (1391). مدیریت رفتار سازمانی. مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه پیام نور، تهران، چاپ سوم.
- بهشتی فر، ملیکه. و نکوئی مقدم، محمود. (1389) رابطه رفتار اخلاقی مدیران با رضایت شغلی کارکنان. اخلاق در علوم و فناوری، 1. 67-73.
- Ashley Beebe, Abigail Blaylock, Kaye D. Sweetser(2009) Job satisfaction in public relations internships, Public Relations Review, Volume 35, Issue 2, June 2009, Pages 156-158
- Ch. Platis, P. Reklitis, S. Zimeras(2015) Relation between Job Satisfaction and Job Performance in Healthcare Services, Procedia – Social and Behavioral Sciences, Volume 175, 12 February 2015, Pages 480-487
- Chatzoglou, P. D., Vraimaki, E., Komsiou, E., Polychrou, E., and Diamantidis, A. D. (2011), “Factors Affecting Accountants’ Job Satisfaction and Turnover Intentions: A Structural Equation Model. 8thInternational Conference on Enterprise Systems”, Accounting and Logistics (8th ICESAL 2011) 11-12 July 2011, Thassos Island, Greece.
- Jiwon Jung, Barry Bozeman, Monica Gaughan(2017) Impact of research collaboration cosmopolitanism on job satisfaction, Volume 46, Issue 10, December 2017, Pages 1863-1872
-
Sven Hauff, Nicole Franziska Richter, Tabea Tressin(2015) Situational job characteristics and job satisfaction: The moderating role of national culture, International Business Review, Volume 24, Issue 4, August 2015, Pages 710-723