کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-1 مشتري
2-1-1 تعريف مشتری و انواع آن
2-1-2 انواع مشتری
2-1-3 انواع مشتري از نظر رفتاري
2-1-4 انواع مشتري از نظر قدمت
2-1-5 انواع مشتري از نظر ميزان درآمد و سودآوري
2-1-6 ارزش مشتري
2-1-7 اهميت مشتري
2-1-8 رتبه بندي مشتري
2-2 رفتار مصرف کننده
2-2-1 تاریخچه رفتار مصرف کننده
2-2-2 تعریف رفتار مصرف کننده
2-2-3 مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده
2-2-4 رفتار خريد مصرفكننده
مبانی نظری و پشینه رفتار مصرف کننده(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری و پشینه رفتار مصرف کننده(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری): تصور عمومی بر این است که رفتار مصرف کننده چگونگی خرید کالاها و خدمات توسط افراد می باشد،اما در واقع رفتار مصرف کننده چیزی بیشتر از خرید کالاها و خدمات توسط افراد است. رفتار مصرف کننده را به طور کلی چنین تعریف می نمایند: تصمیم نهایی مصرف کننده با توجه به اکتساب، مصرف و خلاص شدن از کالاها،خدمات،زمان و نظرات بخشهای مختلف تصمیم گیری در یک دوره زمانی می باشد(اسمیت و پارک،2013)
ادبیات نظری رفتار مصرف کننده
از رفتار مصرف کننده تعاریف گوناگون دیگری نیز ارائه شده است. برای نمونه انجمن بازاریابی آمریکا رفتار مصرفکننده را اینگونه تعریف میکند «تعامل پویای نفوذ و شناخت، رفتار و محیط به طریقی که انسانها در زندگیشان مبادله میکنند(رستمی،1390).
ادبیات نظری رفتار مصرف کننده
رفتار مصرفکننده شامل دانش و احساساتی که افراد تجربه میکنند و اقداماتی که آنها در فرآیند مصرف انجام میدهند، میشود. همچنین شامل اجزایی از محیط است که بر این دانش، احساسات و رفتار تأثیر میگذارد. همچنین که در تعریف فوق آمده است، رفتار مصرفکننده پویاست، زیرا، دانش، افکار و احساسات و رفتار مصرفکننده به طور مجزا، گروههای مصرفکنندة مورد هدف و جامعه در کل، دائماً در حال تغییر میباشند. ماهیت پویای رفتار مصرفکننده توسعه استراتژیهای بازاریابی را مشکل میسازد (یو و پارک،2012).
- هنرجو منصوره(1395) ارزیابی تأثیر شخصیت برند بر رفتار مصرف کنندگان مطالعه موردی شرکت های هواپیمایی،پایان نامه کارشناسی ارشد ؛دانشگاه پیام نور استان تهران
- ارمودی فاطمه(1396) بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده غیر سبز، پایان نامه کارشناسی ارشد ؛دانشگاه پیام نور استان تهران
- حسین پور علی(1395) تأثیر تعاملات اجتماعی آنلاین بر رفتار خرید واقعی مصرف کننده در تجارت اجتماعی، پایان نامه کارشناسی ارشد ؛دانشگاه علامه طباطبایی
- رستمی، محمد رضا(1390)، بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر مکانیزم رفتاری مصرف کنندگان محصولات شیلات در تهران، پایانامه مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور واحد تهران
- کاتلر، فیلیپ.، و آمسترانگ، گری، (1382)، اصول بازاریابی. (ترجمه پارساییان). تهران: جهان نو
- Cohen, D., Can, C., Yong, H.H.A, Choong, E(2006) Customer Satisfaction: A Study Of Bank Customer Retention In New Zealand, Commerce Division (Discussion Paper), No 109.
- Edo, R. (2005). The Effect Of Marketing Mix Elementson Brand Equity. Economic Trends And Economic Policy. V. 102, Pp. 30-59.
- Ribbink, D., Van Riel, C., Liljander, V., & Streukens, S. (2011). Comfort Your Online Customer: Quality, Trust, And Loyalty On The Internet. Managing Service Quality, 14(6), 446-456.
- Yoo, B., Donthu, N., And Lee, S. (2012). An Examination Of Selected Marketing Mix Elements And Brand Equity. Journal Of The Academy Of Marketing Science. V.28, N.2, Pp. 195-211.
- Cohen, J.B., And Basu, K. (2016). Alternative Models Of Categorization: Toward A Contingent Processing Framework. Journal Of Consumer Research. V.13, N.4, Pp. 455-72.