کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-2 نو آوری
2-2-1 سیر تحول نوآوری
2-2-2 تعریف و مفهوم نوآوری
2-2-3 انواع نوآوری و منابع آن
2-2-4 فرآیند نوآوری
2-2-5 خلاقيت و نوآوري
2-2-6 اکتشاف
2-2-7 بهره برداری
2-3-5 تفاوت های نوآوری در بخش خصوصی و دولتی
2-3-6 خلاقيت و نوآوري
2-3-7 اهمیت و ضرورت خلاقیت و نوآوری در سازمان ها
2-3-8 ویژگی های افراد خلاق
2-3-9 فرآیند نوآوری موفقیت آمیز
2-3-10 نقش مدیر در پرورش خلاقیت و کارآفرینی در سازمان
2-4تحقیقات
2-4-1 تحقیقات داخلی:
2-4-2 تحقیقات خارجی:
ادبیات و مبانی نظری نوآوری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری نوآوری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری):كونتر، نوآوري را به كارگيري ايده هاي نوين ناشي از خلاقيت ياد كرده و معتقد است كه نوآوري مي تواند محصولي جديد، خدمتي جديد يا راهي جديد براي انجام كاري باشد، در حالي كه خلاقيت توانايي و قدرت ايجاد فكر و يا ايده جديد و نو است (شهر آراي، 1375)
خلاقیت
به بيان روشن تر، از نظر معني خلاقيت بيشتر در جنبه هاي فكري و نظري و به اصطلاح فعاليت هاي ذهني و طراحي قبل از عمل استفاده مي شود و نوآوري بيشتر در جنبه هاي كاربردي و عملي و به اصطلاح به فعاليت هاي عملي و اجرايي بكار برده مي شود. بنابراين پيشنهادها و ايده هاي نو را خلاقيت و اجرا و عملي كردن آنها را نوآوري مي نامند.
نوآوری و خلاقیت
همان گونه كه از تعاريف نتيجه مي شود خلاقيت لازمه نوآوري است و تحقق نوجويي و ابداع وابسته به خلاقيت است و بدون خلاقيت، نوآوري امكان پذير نمي باشد. بنابراين از نظر مديريت، خلاقيت صرف كافي نيست. و براي ايجاد تغيير و تحول بايد مكانيزمي وجود داشته باشد تا فكرها و ايده ها نيز به صورت عملي اجرا شوند و لذا سازوكاري به نام نظام پيشنهادها كه افكار و ايده هاي جديد نيروي انساني را مورد بررسي قرار داده و به اجرا مي گذارد، مي تواند در اين تغيير و تحول نقش مثبتي ايفاء كند.
مدیریت نوآوری
مدیریت نوآوری در سازمان ها انسان های عادی برخلاف نوابغ نیازمند محرکی قدرتمند هستند تا آنها را به سوی تلاش خلاق و پرورداندن آرزوهای بزرگ هدایت کند. هرگز کارکنان را به دلیل عدم تمایل یا فقدان ایده های جدید سرزنش نکنید. زیرا عامل اصلی فقدان انگیزه و نوآوری، وجود مدیران ضعیف است.
ادبیات و مبانی نظری نوآوری
- زاهدی، شمس السادات؛رفیعی، محموود(1390).” بررسی رابطه هماهنگی بین استراتژی منابع انسانی و استراتژی تصمیم گیری اخلاقی با عملکرد سازمانی درسازمان های تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی” ، پژوهش های مدیریت عمومی سال چهارم ، شماره سیزدهم، پائیز 90 ، 24-5
- غلام زاده، داریوش و جلالی، سونیا.(1391) ” تدوین استراتژی منابع انسانی با استفاده از تئوری نقاط مرجع استراتژیک”، مدیریت دولتی ، دوره 4، شماره10، تابستان 1391، 152-137.
- فیاضی، بی بی مرجان؛ اعرابی،سید مهدی.(1389)” الگوی هماهنگی استراتژی های منابع انسانی با عملکرد “، رساله دکتری رشته مدیریت بازرگانی گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی ، دانشگاه علامه طباطبایی، 1389)
- حقیقی، محمدعلی، با همکاری بهاالدین برهانی، سحر مشعوف، مجید کرد رستمی(1380) )، « مبانی کارآفرینی(کارآفرینی عمومی)»، ارومیه: انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، چاپ دوم
- زاهدي، شمس السادات(1386) «اصول و مباني کارآفریني»، تهران: انتشارات کیا، چاپ ششم
- قاسم زاده، حسن(1380) «خلاقیت و نوآوری سازمانی و فناورانه»، رهیافت
- Baker, W.E. And Sinkula, J.M. (2014) Market Orientation, Learning Orientationand Product Innovation: Delving Into Theorganization’s Black Box, Journal Ofmarket-Focused Management, Vol. 5, No.1, Pp. 5-23.
- Bartczak, S Et Al.(2014)Investigating Barriers To Knowledge Management Implementation In The U.S. Military: A Foucs On Managerial Influnces, Proceedings Of The Southern Association For Information Systems Conference, Atlanta
- Bhatt, G. (2002), Management Strategies For Individual Knowledge And Organizational Knowledge, Journal Of Knowledge Management, Vol. 6, Issue 1, Pp. 31-39.
- Bierly, P. & P. Daly (2015) , The Strategic Management Of Intellectual Capital And Organizational Knowledge, Edited By: Chan Wie Choo & Bontis, N. Oxford University Press.
- Bitran I. Bitran J. Conn S. Nagel A. Nicholls H. Smart(2015): System For The Devlopment, Management & Support Of Strategic Alliances. International Journal Of Production Ecomics, In Press, 1-8,