کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
خرید الکترونیکی
2-2-1-تاریخچه تجارت الکترونیک
2-2-2-تعریف تجارت الکترونیک
2-2-3-شاخصه های تجارت الکترونیک
2-2-4-مدل های تجارت الکترونیک
2-2-5-مزایا و معایب تجارت الکترونیک
2-2-6-تجارت الکترونیک در ایران
2-2-7-خرید الکترونیکی
2-2-7-1-تاریخچه خرید های الکترونیکی
2-2-8- قصد خرید الکترونیکی
2-2-10-ارزش مشتري
2-2-11-طراحی وب سایت
2-2-11-1-تعریف و طبقه بندی وب سایت
2-2-11-2-رضایت از وب سایت
2-2-11-3-عوامل موثر بر رضایت از وب سایت
2-2-11-3-1-کیفیت اطلاعات
2-2-11-3-1-1-مدیریت كیفیت اطلاعات
2-2-11-3-2-زمان واکنش
2-2-11-3-3-نمای بصری وب سایت
2-2-11-3-4-پاسخگویی
2-2-11-3-5-اطمینان
2-4 پیشینه تحقیق
2-4-1 مطالعات داخلی
2-4-2 مطالعات خارجی
ادبیات و مبانی خرید آنلاین(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی خرید الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری):استفاده از فناوری الکترونیکی در انجام امور بازرگانی پیشینه ای نسبتاً طولانی دارد. در حقیقت نیاز به تجارت الکترونیکی، از تقاضای بخش خصوصی و عمومی برای استفاده از تکنولوژی اطلاعات، نشأت گرفته است (سید جوالدین و همکاران، 1386 ).
میتوآن گفت این نوع تجارت، از حدود سال 1965 آغاز شد که با نوآوری هایی مانند انتقال الکترونیکی وجوه (EFT)، مصرف کنندگان توانستند پول خود را از طریق ماشین های خودپرداز دریافت کرده و خرید خود را بوسیله کارت های اعتباری انجام دهند.
پیش از توسعه تکنولوژی های مبتنی بر اینترنت در سال های آغازین دهه 90، شرکت های بزرگ به ایجاد شبکه های کامپیوتری با ارتباطات مشخص، محدود و استاندارد برای مبادله اطلاعات تجاری میان یکدیگر پرداختند(پاولو و همکاران،2007).
ادبیات و مبانی خرید آنلاین(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
در هزاره جدید تغییرات محلی بخصوص تغییرات فن آوری، با سرعت سرسام آور در حال دگرگونی کردن روش های تجارت، و خرید و فروش است. دنیای دیجیتالی هر روز شگفتی می آفریند و چهارچوب ها و ابزارها را تغییر می دهد و درهم می آمیزد . یکی از این ابزارها خرید online یا اینترنتی است که به تدریج رفتار مصرف کننده را نیز تغییر می دهد(وانگ و همکاران،2007). اطلاعات در شبکه اینترنت در سراسر جهان بدون هزینه در جریان است و آن نشان دهنده وضعیتی است که خرید و فروش در آن به صورت خودکار و راحت تر انجام می پذیرد.
شرکت ها و کسب و کارهای گوناگون و گروه های مشتریان درون و برون سازمانی، در شبکه هایی بدون سیم به هم پیوند می یابند و دسترسی به خریداران برای فروشندگان آسان تر، و به دست آوردن بهترین کالاها نیز برای خریداران بی درد سر انجام خواهد گرفت. زمان و مکان که بزرگترین مانع و عامل های هزینه زا در پیش پای داد و ستد هستند، تا اندازه ی زیادی برداشته شده است (پاولو و همکاران،2007).
و خرید سنتی جای خود را کم کم به خرید online یا اینترنتی دادند. مغازه های خرده فروشی مدل های تجارت خود را تغییر دادند و مغازه های واقعی خود را به مغازه های مجازی وسعت داده اند. به عنوان مثال مغازه های قدیمی خرده فروشی مثل Mart Wal ، JC Penney و Gap مغازه های خود را به مغازه های online برای به دست آوردن سهم بیشتر بازار مستقر می کنند .
- ابراهیمی، عبدالحمید، (1389). مفاهیم علمی مدیریت بازاریابی، انتشارات دانش و توسعه، تهران ،چاپ ، چهارم
- آرامی پور، ندا (1392)، ارزیابی میزان آمادگی بهکارگیری مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری و تاثیر آن در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان با استفاده از روش AHP مورد کاوی: سازمان بازرگانی، پایانامه مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه پیام نور استان تهران، تهران.
- آزادي، ولي(1387)، کيفيت خدمات بانکي ، فصلنامه بانک صادرات ايران، شماره 69،صص 87-90
- اسفیدانی، محمد رحیم؛ آقازاده، هاشم؛ سید جوادین، سید رضا، ( 1386). بررسی استراتژی های بازاریابی در بازارهای الکترونیکی مورد مطالعه: شرکت های تولیدی برتر ایران، پژوهشنامه بازرگانی، شماره 42.
- اسماعیل پور، حسن. گلدوزیان، امیر. (۱۳۹۰).عوامل موثر بر انگيزه خريد آنلاين مصرف کننده. نشریه مدیریت کسب و کار. دوره ۲. شماره ۹. صص ۱۰۳-۱۳۲
- Batagan Butt, M And Aftab, M.(2013), Incorporating Attitude Towards Halal Banking In An Integrated Service Quality, Satisfaction, Trust And Loyalty Model In Online Islamic Banking Context, International Journal Of Bank Marketing Vol. 31 No. 1, 2009 6-23
- Brown, I. And Jayakody, R. “B2C E-Commerce Success: A Test And Validation Of A Revised Conceptual Model.” The Electronic Journal Information Systems Evaluation Volume 11 Issue 3 2010, Pp. 167 – 184
- Camarero, C. , Gutie’rrez, J. & San Marti’n S.(2011), ”The Impact Of Customer Relationship Marketing On The Firm Performance: A Spanish Case”, Journal Of Service Marketing, Vol. 19, No. 4, Pp. 234-244 .
- Chatura Ranaweera, Harvir Bansal And Gordon Mcdougall . (2008). Web Site Satisfaction And Purchase Intentions Impact Of Personality Characteristics During Initial Web Site Visit. Managing Service Quality, 42(1), 4-18.
- Francis, J., And White, L. Value Across Fulfillment-Product Categories Of Internet Shopping. Managing Service Quarterly, 14, 2/3, 2011, 226–234.