کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
ارزش ویژه برند
2-2-1 مفهوم ارزش ويژهی برند
2-2-2 ارزیابی ارزش ويژهی برند
2-2-3 ارزش ویژه برند از مناظر مختلف
2-2-3-1 منظر مشتري
2-2-3-2 منظر ترکیبی
2-2-4 ارزش ویژهی برند و ارتباط با مشتری
2-2-5 ارزش ویژه برند براساس مدل آکر
2-2-5-1 آگاهی از برند
2-2-5-2 وفاداری به برند.
2-2-5-3 کیفیت درک شده
2-2-5-4 تصویر برند.
2-4 پیشینه تحقیق
2-4-1 پیشینه تحقیقات داخلی
2-4-2 پیشینه تحقیقات خارجی
ادبیات و مبانی ارزش ویژه برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی ارزش ویژه برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) :ارزش ویژهی برند به روشهای مختلف برای اهداف متفاوتی تعریف شده است. ولی تاکنون، هیچ اتفاق نظری مشترک به دست نیامده است (لین و جاکبسون،2016). مفهوم ارزش ویژهی برند موضوع تعداد زیادی از مطالعات بوده و از منظرهای مختلفی بررسی گردیده است و غالباً به عنوان ارزشی که یک برند به محصول میدهد توصیف شده است(سایمون و سولیوان، 2013).
این ارزش مانند هالهای نورانی اطراف آن محصول است که باعث انتخاب آن محصول از میان سایر کالاها میگردد(اسمیتو همکاران،2016). ارزش ویژهی برند بهعنوان یک شاخص کلیدی تعیین وضعیت سلامت برند شناخته شده است و بازبینی مداوم آن بهعنوان مرحلهای مهم در مدیریت موثر برند میباشد (آکر، 1991).
ادبیات و مبانی ارزش ویژه برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
تعریف ارزش ویژهی برند از دیدگاه مشتری به موضوع از دیدگاه مشتری نزدیک میشود، خواه مشتری یک فرد باشد یا سازمان. آنها ادعا میکنند برای اینکه یک برند ارزش داشته باشد باید از جانب مشتریان ارزشمند تلقی شود(سایمون و سولیوان، 2013).
به این ترتیب، قدرت برند در آنچه مشتریان در طول زمان و تجارب خود نسبت به برند آموخته، احساس کرده، دیده یا شنیدهاند نهفته است . اگر برند هیچ معنا و مفهومی برای مشتری نداشته باشد هیچ یک از تعاریف دیگر معنادار نخواهد بود(آکر،ترجمه شاه حسینی و رحمانی ،1388).
- رحیمی، زهرا (1392) بررسی روابط بین قدرت و مسئولیت اجتماعی برند با نگرش نسبت به برند و نیت خرید، پایانامه مقعطع کارشناسی ارشد،دانشگاه گیلان، رشت.
- رفیعی؛ ساغر(1394) تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند در بخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات مورد مطالعه:( شرکت نرم افزاری چارگون)،پایانامه کارشناسی ارشد، دانشگاه الزهراء – دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی
- رودکی،مهدی (1393) رابطه ارزش ویژه مشتری با وفاداری مشتریان مورد مطالعه شرکت سهامی بیمه ایران و شعب آن در تهران ؛پایانامه مقطع کارشناسی ارشد؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
- ریچارد الیوت/ لری پرسی(1388)، مدیریت راهبردی برند، مترجم: دکتر احمد روستا، انتشارات : سازمان مدیریت صنعتی
- شاه حسینی ،محمد علی،رحمانی،دیاکو،ارجمند،سیامند(1393) يافتن رابطه بين ارزش ويژه برند خدمات و مولفههاي آن و رفتار خريد مصرف كنندگان دربانك انصار ؛ تحقيقات بازاريابي نوين، شماره 3فصص66-77
- Brady, M. K., Cronin, J. J., Fox, G. L., Roehm, M. L.(2015). Strategies To Offset Performance Failures: The Role If Brand Equity, Journal Of Retailing, Vol. 84, No. 2, Pp. 151-164.
- Bruno, G., Aikaterini, M., Daniele, P., Joonas, R., Gaetano, A., Raffaele, D., Rahul, S., 2016. Social Media Marketing Efforts Of Luxury Brands: Influence On Brand Equity And Consumer Behavior. J. Bus. Res. 69 (12), 5833–5841.
- Chang, Y.H., 2012. A Study On The Marketing Performance Using Social Media-Comparison Between Portal Advertisement, Blog, And SNS Channel Characteristics And Performance. J. Digit. Convergence 10 (8), 119–133.
- Chauhan, K., & Pillai, A. (2013). Role Of Content Strategy In Social Media Brand Communities: A Case Of Higher Education Institutes In India. Journal Of Product & Brand Management, 22(1), 40-51
- Cheung C.M.K. And Thadani D.R.,(2015). The Effectiveness Of Electronic Word-Of-Mouth Communication: A Literature Analysis, 23rd Bled Econference, Etrust: Implications For The Individual, Enterprises And Society June 20 – 23.