کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
۲-۱ كسب و كار الكترونيك
2-2 تفاوت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک
2-3 فلسفه شکلگیری کسب و کار الکترونیکی
2-5 ﺍﻫﻤﻴﺖ ﻭ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻣﺪﻝ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﺍﻟﮑﺘﺮﻭﻧﻴﮏ
2-8 مدلهاي کسب و کار الکترونیکی
2-۹ اساس فرايندهاي كسب و كار الكترونيكي
2-۱۰ عوامل اصلی در کسب و کار الکترونیکی
2-۱۱ اجزاي كسب و كار الكترونيك
2-۱۲ ابزار عمده کسب و کار الکترونیکی
2-۱۳ شش تصمیم برای اتخاذ استراتژی کسب و کار الکترونیکی
2-۱۴ پذيرش فناوري كسب و كار الكترونيك
2-۱۵ انواع کسب و کار الکترونیک
2-۱۶ کاربریهای کسب و کار الکترونیک
2-۱۷ استراتژی کسب و کار الکترونیکی
2-۱۸ ارزشهای ایجاد شده توسط کسب و کار الکترونیکی
2-۱۹ یک طرح تجاری جدید برای کسب و کار الکترونیکی
2-۲۰ چهار عامل برای موفقیت در کسب و کار الکترونیکی
2-۲۱ مزایا و معایب کسب و کار الکترونیک
2-۲۲ پیشینه تحقیق
ادبیات و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری):مطالعه سیستم کسب و کار الکترونیک در دنیای متلاطم و پیچیده امروزی امری ضروری است، زیرا که روندهای کلیدی در کسب و کارهای سنتی بسیار متحول شده و به سمت دسترسی سریع و جهانی، سرعت در کل زنجیره تأمین و انجام کسب وکار به صورت الکترونیک پیش میرود. (بوکولد، 2000)
کسب و کار الکترونیک مفهومی گسترده است که شامل تمامی جنبه های استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار است و تنها در برگیرنده خرید و فروش نیست. بلکه شامل ایجاد انسجام و یکپارچگی در کل فرآیندهای کسب و کار و ارتباطات در داخل و خارج از سازمان میباشد. (روولی، 2002).
ادبیات و مبانی نظری کسب و کار الکترونیک (فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
به عبارتی دیگر، کسب و کار الکترونیک یک اصطلاح کلی مورد استفاده برای توصیف فرآیندهای کاری به کار گرفته شده در محیطهای مجازی یا الکترونیکی همچون شبکه جهانی وب میباشد. (بارنس و هینتون، ۲۰۱۲)
کسب و کار الکترونیک عبارت است از کسب مشتری و بازرگانان برای مبادلات تجاری از راه خود کار کردن تراکنشها، تبادلات، ارتباطات و تعاملات از راه فناوریهای ارتباطی و کامپیوتری در جهت هدفهای اقتصادی که شامل سیستمهای بین سازمانی، مانند: تلفن، اینترنت، ایمیل، یا شبکههای کامپیوتری داخلی در جهت پشتیبانی معاملات آنلاین تجاری است. پس میتوان گفت هدف این نوع کسب و کارهای جدید، خودکار سازی تراکنشهای کسب و کار و جریان کار است. (حنفی زاده، 2006).
- امیری، ی. سالارزهی، ح. پریش، ر. (1390). شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پياده سازي كسب و كار الكترونيك در شركتهاي كوچك و متوسط با استفاده از MADM فازي. پژوهش نامه مديريت تحول، سال سوم، شماره 6.
- تاجران، ع. (1384). بررسی تأثیر کسب و کار الکترونیکی بر جهش صادراتی: شناسایی اولویتهای بخش صنعت در کشور، معاونت پژوهشهای فناوری اطلاعات و آمارهای بازرگانی بخش مدیریت پژوهشهای فناوری اطلاعات، شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
- حاجیها، ا. غفاری، ف. ورنوسفادرانی، ل. (1388). بررسی عوامل رفتاری اثرگذار بر تصمیم پذیرش تجارت الکترونیکی توسط مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط شهر تهران. مجله پژوهشهای مدیریت. شماره 83.
- رضوانی، ح. ر. روحانی، ا. ر. (1390). ارائهی الگویی برای گونه شناسی مدلهای کسب و کار الکترونیکی کوچک و متوسط ایران. فصلنامه علوم مدیریت ایران، سال ششم، شماره 23، ص 49-27.
- قربانیان، سارنگ. نظریان، حسین. محمد زاده، نیلوفر. (۱۳۹۴).طراحی کسب و کار الکترونیکی. ناشر ادیبان روز
- Alexander Osterwalder & Yves Pigneur. (2002). An e-Business Model Ontology for Modeling e-Business. Ecole des HEC, Université de Lausanne, 1015 Lausanne. Bled, Slovenia, June 17 – 19.
- Andrew N. K, et al. , (2006), “Strategies for effective Web services Adoption for dynamic e-businesses”, Decision Support Systems, 42, pp: 789- 809
- Botto, F. , (2003), “Dictionary OF E-Business (2nd Ed. )”, John Wiley & Sons Ltd.
- Barnes, D. and Hinton, C.M. (2012),“Re-conceptualizing e-business performance measurement using an innovation adoption framework”, International Journal of Productivity and Performance Management, Vol. 61 No. 5, pp. 502-51
- Buckhold, B. , (2000), “Merging e-Commerce and the Supply Chain”, FedEx Corporation – Briefing at Annual NDIA Conference