محصول قیمت تعداد جمع جزء
× پرسشنامه استاندارد تاثیر تبلیغات بر برند پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند(2009)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پایان نامه قدرت اجتماعی برند مبانی نظری قدرت اجتماعی برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 22,000 تومان
22,000 تومان 22,000 تومان
× ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 20,000 تومان
20,000 تومان 20,000 تومان
× ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری مبانی نظری وپیشینه مدیریت ارتباط با مشتری بخش دوم(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 22,000 تومان
22,000 تومان 22,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد تجربه برند پرسشنامه استاندارد تجربه برند
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 88,000 تومان
مجموع 88,000 تومان

کوپن