محصول قیمت تعداد جمع جزء
× پرسشنامه استاندارد جو سازمانی پرسشنامه استاندارد جو سازمانی اشنایدر(2005)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× مبانی نظری برند ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 24,000 تومان
24,000 تومان 24,000 تومان
× رسشنامه استاندارد بررسی تاثیر بازاریابی برند بر ایجاد ارزش برند پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی برند بر ایجاد ارزش برند یانگ(2012)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد جو سازمانی پرسشنامه استاندارد جو سازمانی
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 60,000 تومان
مجموع 60,000 تومان

کوپن