محصول قیمت تعداد جمع جزء
× مبانی نظری برند ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 24,000 تومان
24,000 تومان 24,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش ویژه برند
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه سیستم هوش تجاری پرسشنامه سیستم هوش تجاری پروویچ(2012)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد جو سازمانی پرسشنامه استاندارد جو سازمانی
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه قدرت اجتماعی برند پرسشنامه استاندارد قدرت اجتماعی برند
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد چابکی سازمانی پرسشنامه استاندارد چابکی سازمانی
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد دلایل برون سپاری پرسشنامه استاندارد دلایل برون‌سپاری فیتزجرالد و ملوین(2002)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 96,000 تومان
مجموع 96,000 تومان

کوپن