محصول قیمت تعداد جمع جزء
× ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری) ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
1 x 20,000 تومان
20,000 تومان 20,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد هویت برند پرسشنامه هویت برند سازمان باتاچاریا(2003)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان
12,000 تومان
× رسشنامه استاندارد بررسی تاثیر بازاریابی برند بر ایجاد ارزش برند پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی برند بر ایجاد ارزش برند یانگ(2012)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان

ممکن است علاقه‌مند باشید به;

جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 44,000 تومان
مجموع 44,000 تومان

کوپن