محصول قیمت تعداد جمع جزء
× مبانی نظری برند ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 24,000 تومان
24,000 تومان 24,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد جو سازمانی پرسشنامه استاندارد جو سازمانی هالپین و کرافت
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد تاثیر تبلیغات بر برند پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند(2009)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 48,000 تومان
مجموع 48,000 تومان

کوپن