مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه میزان رضایت مشتریان از خدمات مختلف بانکداری الکترونیک
پرسشنامه پایان نامه
پرسشنامه استاندارد نگرش های فرهنگی کارملی(2005)
ادبیات و مبانی نظری
مبانی نظری وپیشینه موبایل بانک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه
پرسشنامه استاندارد موانع استفاده از بانکداری الکترونیکی
پرسشنامه استاندارد ادراک مشتریان از کیفیت خدمات بانکداری(2002)
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر تمایل به استفاده از موبایل بانک
پرسشنامه استاندارد قصد پذیرش اپلیکیشن بانکی
نام کاربری یا آدرس ایمیل *
گذرواژه *
مرا به خاطر بسپار ورود
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
آدرس ایمیل *
عضویت