محصول قیمت تعداد جمع جزء
× ادبیات و مبانی نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری) ادبیات و مبانی نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 18,000 تومان
18,000 تومان 18,000 تومان
× مقاله ترجمه شده فارسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم تطابق مقاله ترجمه شده فارسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم تطابق تصویر از خود بر روی وفاداری به مارک تجاری
1 x 8,000 تومان
8,000 تومان 8,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 26,000 تومان
مجموع 26,000 تومان

کد تخفیف