محصول قیمت تعداد جمع جزء
× استراتژِی تولید ادبیات و مبانی نظری استراتژی تولید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 18,000 تومان
18,000 تومان 18,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد بهبود نشان تجاری چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
1 x 20,000 تومان
20,000 تومان
20,000 تومان

ممکن است علاقه‌مند باشید به;

جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 38,000 تومان
مجموع 38,000 تومان

کوپن