× |
|
مبانی نظری و پیشینه عوامل موثر بر ارتقای برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x
18,000 تومان
|
18,000 تومان |
|
18,000 تومان |
× |
|
دانلود ترجمه مقاله بکارگیری کلان داده ها در سیستم های اطلاعاتی مدیریت ارتباط با مشتری – الزویر ۲۰۱۸
1 x
21,000 تومان
|
21,000 تومان |
|
21,000 تومان |
× |
|
دانلود ترجمه مقاله رابطه بین سرمایه اجتماعی، استرس فرهنگ پذیری و علائم غم افزا در نوجوانان چند فرهنگی – الزویر ۲۰۲۰
1 x
20,000 تومان
|
20,000 تومان |
|
20,000 تومان |
× |
|
دانلود ترجمه مقاله اتخاذ روش های مدیریت پروژه و ابزار آن توسط سازمان های توسعه غیر دولتی – الزویر۲۰۱۹
1 x
21,000 تومان
|
21,000 تومان |
|
21,000 تومان |
× |
|
چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
1 x
20,000 تومان
|
20,000 تومان |
|
20,000 تومان |
× |
|
پرسشنامه استاندارد فعالیتهای مدیریت دانش(2006)
1 x
12,000 تومان
|
12,000 تومان |
|
12,000 تومان |
× |
|
پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند(2009)
1 x
12,000 تومان
|
12,000 تومان |
|
12,000 تومان |
× |
|
پرسشنامه استاندارد فعالیتهای مدیریت دانش جین(2007)
1 x
12,000 تومان
|
12,000 تومان |
|
12,000 تومان |
|