محصول قیمت تعداد جمع جزء
× پرسشنامه استاندارد بازارمحوری کوهلی پرسشنامه بازار محوری کوهلی و جاورسکی(1993)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× مقاله ترجمه شده فارسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم تطابق مقاله ترجمه شده فارسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم تطابق تصویر از خود بر روی وفاداری به مارک تجاری
1 x 8,000 تومان
8,000 تومان 8,000 تومان
× دانلود ترجمه مقاله درک سیاست سازمانی، مخفی سازی دانش و ابتکار کارکنان – الزویر ۲۰۱۹ دانلود ترجمه مقاله درک سیاست سازمانی، مخفی سازی دانش و ابتکار کارکنان – الزویر ۲۰۱۹
2 x 18,000 تومان
18,000 تومان
36,000 تومان
× دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش راهبردی در یک محیط دیجیتال – الزویر ۲۰۱۹ دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش راهبردی در یک محیط دیجیتال – الزویر ۲۰۱۹
1 x 20,000 تومان
20,000 تومان
20,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد بهبود نشان تجاری چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
1 x 20,000 تومان
20,000 تومان
20,000 تومان
× دانلود ترجمه مقاله نفوذ خارجی، رقابت، و ریسک اعتباری در بانکداری – الزویر ۲۰۱۹ دانلود ترجمه مقاله نفوذ خارجی، رقابت، و ریسک اعتباری در بانکداری – الزویر ۲۰۱۹
1 x 20,000 تومان
20,000 تومان
20,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 116,000 تومان
مجموع 116,000 تومان

کد تخفیف