× |
|
پرسشنامه بازار محوری کوهلی و جاورسکی(1993)
1 x
12,000 تومان
|
12,000 تومان |
|
12,000 تومان |
× |
|
مقاله ترجمه شده فارسی اثرات مستقیم و غیر مستقیم تطابق تصویر از خود بر روی وفاداری به مارک تجاری
1 x
8,000 تومان
|
8,000 تومان |
|
8,000 تومان |
× |
|
دانلود ترجمه مقاله درک سیاست سازمانی، مخفی سازی دانش و ابتکار کارکنان – الزویر ۲۰۱۹
2 x
18,000 تومان
|
18,000 تومان |
|
36,000 تومان |
× |
|
دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش راهبردی در یک محیط دیجیتال – الزویر ۲۰۱۹
1 x
20,000 تومان
|
20,000 تومان |
|
20,000 تومان |
× |
|
چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
1 x
20,000 تومان
|
20,000 تومان |
|
20,000 تومان |
× |
|
دانلود ترجمه مقاله نفوذ خارجی، رقابت، و ریسک اعتباری در بانکداری – الزویر ۲۰۱۹
1 x
20,000 تومان
|
20,000 تومان |
|
20,000 تومان |
|