محصول قیمت تعداد جمع جزء
× پرسشنامه استاندارد بهبود نشان تجاری چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
1 x 20,000 تومان
20,000 تومان
20,000 تومان
× دانلود ترجمه مقاله ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند – الزویر ۲۰۱۹ دانلود ترجمه مقاله ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند – الزویر ۲۰۱۹
1 x 21,000 تومان
21,000 تومان
21,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد خرید اینترنتی پرسشنامه خرید از اینترنت
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 53,000 تومان
مجموع 53,000 تومان

کد تخفیف