موضوعات جدید  و مقاله بیس پروپوزال مدیریت اجرایی- گرایش بازاریابی (2018-2019)

موضوعات جدید  و مقاله بیس پروپوزال مدیریت اجرایی- گرایش بازاریابی(2018-2019)

مجموعه مدیریت اجرایی و گرایش های آن، با هدف پرورش مدیرانی کارآمد و توانمند که قابلیت ارتقای مستمر بهره‌وری سازمانی را داشته باشند، طرح‌ریزی شده و در جمع گزینه‌های موجود برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد قرار گرفته است.

آینده شغلی:

دوره‌ی کارشناسى ارشد مدیریت اجرایى به منظور پرورش کادر مدیریت اجرایى بنگاه‌هاى تولیدى و خدماتى خصوصى، تعاونى و دولتى و نیز تأمین مدیر براى طرح‌هاى بزرگ عمرانى و خدماتی طراحى و ایجاد شده است. اما تحقق این امر در ابتدا وابسته به مهارتهای جانبی و عملی دانش آموختگان دارد، لذا همانطور که در سر لوحه این رشته نام اجرایی نهاده اند، لازم است دانشجویان نسبت به کسب تجربه و مهارتهای ارتباطی و کاری موثر من جمله زبان، ICDL و … کوشا باشند و صرف مدرک فارغ التحصیلان این رشته را مجری نخواهد ساخت. البته پاپیروس علاوه بر مهارتهای یاد شده، پیشنهاد می نماید، در دوره دانشجویی حتما دانشجویان بازاریابی را حتی به صورت مقطعی، در عمل بچشند و به قول بازاریابان کهنه کار ” طعم نه شنیدن و روشهای مقابله با آن ” را بیاموزند. چیزی که فقط و فقط از طریق کسب تجربه عملی امکانپذیر است.

موضوعات جدید و مقاله بیس مدیریت اجرایی- گرایش بازاریابی(2018-2019)

  1.  بررسی نگرش های رفتاری مصرف کننده در مورد برند لوکس در رسانه های اجتماعی(مطالعه موردی برند…)
  2. بررسی اثر غیرمستقیم بازاریابی داخلی، همراه با تطابق اهداف در عمل، بر رضایت مشتری در سطوح مختلف ارتباط فروشنده، در محیط های بازاری(مطالعه موردی شرکت…)
  3. بررسی رشد وفاداری مشتری و تاثیر آن بر سودآوری در خدمات مالی (مطالعه موردی بانک…)
  4. بررسی تاثیر درك انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد (مطالعه موردی شرکتهای در حوزه مد…)
  5. ارائه الگوی نقش ابعاد انگیزه مشتری و منابع مشتری بر ارزش خلق مشترک مشتری(مطالعه موردی شرکت/ برند…)
  6. ارائه مدلی در چهار چوب نقش کارآفرینی، قابلیت‌های بازاریابی، سرمایه رابطه‌ای و توانمندسازی نسبت به قابلیت نوآوری و عملکرد (مطالعه موردی شرکت…)

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش تبلیغات و بازاریابی (2018-2019)

  1. بررسی تاثیر گذاری تبلیغاتی مبتنی بر وب بر روی قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی برند گوشی های آیفن)
  2. شناسایی عوامل کلیدی موثر بر میزان اتخاذ بازاریابی الکترونیکی در میان شرکتهای کوچک و متوسط ها از دیدگاه جهت گیری سازمانی(مورد مطالعه سازمان …)
  3. بررسی ارتباط بین بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی با رویکردی به رقابت  پذیری شرکت(مورد مطالعه شرکت های خودرو سازی )
  4. بررسی تاثیر گذاری بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری  با نقش تطابق اهداف در عمل شرکت (مورد مطالعه شرکت …)
  5. بررسی تاثیر کارآفرینی گرایی، بازار گرایی  و مدیریت دانش بر مزیت رقابتی پایدار شرکت (مورد مطالعه شرکت …
  6. بررسی تاثیرگذاری فعالیت رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری(مورد مطالعه شرکت …)
  1. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر عمکرد هتل ها (مورد مطالعه هتل های …)
  2. بررسی حس روانی برند در بین مشتریان (مورد مطالعه مشتریان محصولات ….)

برای دریافت  موضوعات جدیدتر و کامل تر  با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان با محقق

آقای شمس:

09356462109
09356462109

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *