پرسشنامه توانمند سازی سازمانی
چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
1 × 20,000 تومان
دانلود ترجمه مقاله تاثیر زبری سطحی و ضریب تطابق برای روغن کاری لایه – ۲۰۱۸ IEEE
1 × 16,000 تومان جمع جزء: 36,000 تومان
چگونه مشتریان شما در فرایند خلق مشترک ارزش برند با ارزش می شوند؟ توسعه یک مقیاس ارزش خلق مشترک مشتری ( CCCV)
1 × 20,000 تومان
دانلود ترجمه مقاله تاثیر زبری سطحی و ضریب تطابق برای روغن کاری لایه – ۲۰۱۸ IEEE
1 × 16,000 تومان جمع جزء: 36,000 تومان