عنوان فارسی:دانلود ترجمه مقاله عوامل موفقیت بحرانی در همکاری رقابتی: شواهدی بر مبنای شبکه کسب و کار
دانلود ترجمه مقاله عوامل موفقیت بحرانی در همکاری رقابتی: شواهدی بر مبنای شبکه کسب و کار-الزویز 2018:شرکت های کوچک و متوسط وارد محیط رقابتی شده اند تا شبکه های کسب و کار را با جمع کردن شرکت هایی از بخش عملیاتی مشابه به منظور غلبه بر محدودیت های مشترک و با ارائه مزایای رقابتی ایجاد کنند (چنامانننی و داسیراج، 2011). قانون اساسی شبکه های کسب و کار شامل رویکردها و جنبه هایی است که باید با توجه به نیاز شبکه و اهداف آن مورد توجه قرار گرفته و مدیریت شود (آلبرز و شالپن ، 2011).
عنوان فارسی مقاله: |
عوامل موفقیت بحرانی در همکاری رقابتی: شواهدی بر مبنای شبکه کسب و کار |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: | الزویر
Journal : Industrial Marketing Management, Volume 68, January 2018, Pages 177-187 |
کلمات کلیدی فارسی: |
کوپرتینت، عوامل موفقیت بحرانی، شرکت های شبکه،
|
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Coopetition
Critical success factors Network enterprises |
تعداد صفحات ترجمه شده: | 26 صفحه WORD |
نویسندگان: | Luis Maurício Martins deResende |
موضوع: | تحقیق در عملیات |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 11 صفحه PDF |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
چکیده
کلمات کلیدی
1.مقدمه
2. مرور ادبیات
2.1. همکاری رقابتی
2.2. همکاری رقابتی در شبکه های کسب و کار
2.3. عوامل موفقیت بحرانی در همکاری رقابتی
3. روش ها
شکل 1: ساختار همکاری رقابتی در شبکه های تجاری افقی. منبع: پیتر و همکاران ( 2014، ص 164).
نمودار 1. CSF و متغیرهای مربوط به سطح ارتباط بین ذاتی در همکاری رقابتی در یک شبکه کسب و کار. منبع: اقتباس از پتر و همکاران (2014).
شکل 2. همکاری رقابتی × صلاحیت ها نمودار از مدل. منبع: اقتباس از پتر و همکاران (2017).
4. نتایج و بحث
شکل 3. شکل 3: تشخیص همکاری رقابتی RGCG. منبع: نویسندگان
جدول 1. تفاوت (آزمونt) بین شرکت های جدید و قدیمی تر.
شکل 4: میانگین عوامل موفقیت بحرانی برای همکاری رقابتی.
شکل 5. میانگین عوامل موفقیت بحرانی برای رقابت.
جدول 3. همبستگی اسپیرمن برای CSF همکاری.
جدول 4. همبستگی اسپیرمن برای CSF رقابت.
جدول 5 همبستگی اسپیرمن بین همکاری و رقابت CSF.
5. نتیجه گیری ها
6. محدودیت ها، پیامدها و مسیرهای تحقیقاتی آینده
چکیده
همکاری رقابتی در ادبیات شبکه های کسب و کار به عنوان یک استراتژی پایه برای افزایش توان رقابتی مورد بحث قرار گرفته است. در این تحقیق، عوامل اصلی روابط داخلی بین شرکت هایی که بخشی از یک شبکه شامل همکاری و رقابت هستند و نیز رابطه آنها در همکاری رقابتی، بررسی می شود. تحقیق، این سؤالات را از طریق بررسی ادبیات مربوط به همکاری و کاربرد آن در شبکه های کسب و کار، بر اساس تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت بحرانی (CSF) ، مورد بحث قرار می دهد. تجزیه و تحلیل ما در صنعت غذا انجام می شود و نتایج حاصل از طریق تحقیقات اکتشافی با استفاده از مدل ارائه شده توسط پترر (2014) در یک شبکه کسب و کار با تصریح بر ابزار عوامل موفقیت بحرانی و همبستگی آنها با ابعاد پیشنهاد شده و همکاری رقابتی انجام شده است. نتایج اصلی برای عوامل موفقیت بحرانی در همکاری رقابتی، نشان دهنده اهمیت حاکمیت برای حفظ شبکه های کسب و کار با توجه به همکاری برای استفاده از صلاحیت های نوآورانه است و شرکت هایی که صلاحیت های پایینتری نسبت به منابع مالی دارند، بیشتر درگیر همکاری هستند.