عنوان فارسی:دانلود ترجمه مقاله مفهوم سازی و بهره برداری ساختار کارآفرینی اجتماعی
دانلود ترجمه مقاله مفهوم سازی و بهره برداری ساختار کارآفرینی اجتماعی-الزویز 2018:افزایش بازشناسی سهم سازمان هایی با اهداف اجتماعی (SPO) به رفاه اقتصادی و اجتماعی، توجه برنامه ریز اقتصادی، متخصص و سیاسی را در کارآفرینی اجتماعی (SE) و تاثیر حاصل بر خلق ارزش اجتماعی را تغذیه می کند (Bacq و Janssen، 2011؛ Lurtz و Kreutzer، 2017). ادبیات مربوط به خلق ارزش اجتماعی که باعث کارآفرینی اجتماعی می شود، درحال رشد می باشد. با اینحال شمولیت گسترده SE که در حال حاضر تمام فعالیت ها را با برخی از مولفه های خلق ارزش اجتماعی تطبیق می دهد، چالش هایی را برای تعیین حدود مرزهای مفهومی ساختارها ایجاد می کند (Leadbeater و Goss، 1998؛ Shaw و Carter، 2007).
عنوان فارسی مقاله: |
مفهوم سازی و بهره برداری ساختار کارآفرینی اجتماعی |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: | الزویر
Journal : Journal of Business Research, Volume 86, May 2018, Pages 32-40 |
کلمات کلیدی فارسی: |
جهت گیری کارآفرینی اجتماعی، نوآوری اجتماعی، ماموریت اجتماعی، اثربخشی،
|
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Social entrepreneurship orientation; Social innovation; Social mission; Effectuation;
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 23 صفحه WORD |
نویسندگان: | AbhishekDwivedi–JayWeerawardena |
موضوع: | کار افرینی -کسب و کار |
دسته بندی رشته: | مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 9 صفحه PDF |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
چکیده
کلمات کلیدی
1.مقدمه
2. مرور ادبیات
2.1. تلاش برای مفهوم سازی و بهره برداری ساختار SE
2.2. رویکرد امکان گرایی برای کارآفرینی
3. ایجاد ساختار جهت گیری کارآفرینی اجتماعی (SEO)
3.2. مرزهای مفهومی SEO
3.3. روایی وابسته به قانون
4. روش
4.1. داده اطلاع دهنده کلیدی
4.2. توسعه مقیاس SEO
4.2.1. تولید آیتم
4.2.2. بهسازی آیتمی
4.2.3. مرور تخصصی
4.2.4. تست پایلوت
4.2.5. پیش آزمون
5. یافته ها
5.1. بایاس روش مشترک و عدم پاسخ
جدول 1 آمار توصیفی، همبستگی های دو متغیره و تخمین های روایی
5.2. آمار توصیفی
5.3. تحلیل مدل اندازه گیری
5.4 مدل اندازه گیری SEO
5.5. روایی قانونی
جدول 2. تخمین های پایایی و روایی
جدول 3 . مقایسه های مدل SEO
شکل 1 جهت گیری کارآفرینانه اجتماعی و نوآوری اجتماعی: تخمین های پارامتر کانونی
6. بحث
7. محدودیت ها و جهت ها برای تحقیق آینده
8. نتیجه گیری
ترجمه چکیده
ما با پرداختن به نیاز برای مفهوم سازی و بهره برداری ساختار کارآفرینی اجتماعی، یک سنجش رفتاری از جهت گیری کارآفرینی اجتماعی (SEO) را پیشنهاد می کنیم. ما بر تحقیق کیفی گذشته در ادبیات کارآفرینی اجتماعی تکیه می کنیم که مفهوم کارآفرینی رفتاری را زمینه یابی می کند و از نظریه امکان گرایی نوظهور استفاده می کند که رفتار کارآفرینی را در موقعیت های محدود به منبع در نظر می گیرد. بعد از مورد پژوهش قرار دادن 507 سازمان هدف اجتماعی US، ما از پنج بُعد SEO استفاده می کنیم: نوآورانگی، کنشگرانگی و مدیریت ریسک، جهت گیری موثر. همچنین برای روایی قانونی SEO پشتیبانی یافته ایم که یک تاثیر مثبت را بر نوآوری اجتماعی مورد مشاهده قرار می دهد. ما محدودیت ها و پیامدهای مربوط به سنجش مان برای تحقیق آینده در خلق ارزش اجتماعی موجب شده کارآفرینی اجتماعی را مورد بحث قرار می دهیم.