پرسشنامه استاندارد اثربخشی شبکه سازی در سازمانهای غیر دولتی لیبلر و فری(2004)
پرسشنامه استاندارد اثربخشی شبکه سازی در سازمانهای غیر دولتی توسط لیبلر و فری در سال 2004 طراحی شده است.و دارای 15 سوال در5 بعد می باشد.
براساس طیف 5 درجه ای لیکرت انجام شده است.
تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه :
اولین روش، روشی کلاسیک است. در کمیته های خدماتی بصورت داوطلب عضو شوید. همیشه تعداد انگشت شماری از این کمیته ها یا پروژه ها به منظور بازسازی خط مشی ها و تثبیت برخی مسائل در شرکت یا جامعه و سازماندهی مردم برای رویدادهای خیریه یا برنامه ریزی برای رویدادهای پیش روی شرکت وجود دارند. در این رویدادها ثبت نام کنید و در ضمن کمک کردن به دیگران، به خودتان هم کمک کنید. سپس می توانید به فکر تشکیل گروهی موسوم به گروه کیف های قهوه ای باشید یا در گروه های این چنینی عضو شوید.
این گروه، اجتماعی از افراد نسبتاً حرفه ای تشکیل می شود که معمولا داوطلبانه قبل از نهار هفته ای یکبار یا گاهی اوقات ماهی یکبار به منظور بحث در رابطه با مسائل مختلف و توافق بر روی آن ها با هم ملاقات می کنند. در واقع این که موضوع این بحث ها تا چه حد حرفه ای و مربوط به کار باشد، بستگی به شما دارد . گاهی اوقات این که بتوانیم با در کنار هم قرار دادن افراد مختلف، از بخش های مختلف شرکت، گروه های عملیاتی و کاربردی را در کنار هم جمع کنیم، به شکلی که هر یک به روشنی توانایی توصیف نقش خودشان در سازمان را داشته باشند، صرفا چیزی شبیه به یک شانس است.
پرسشنامه :یکی از شگرد های شبکه ای کاربردی، ناهار می باشد. اهداف متفاوت شما معمولا باعث میشه تا بتونید شریک جدیدی برای صرف نهار پیدا کنید. همه ما مجبور هستیم ساعتی از زمان خودمان را برای صرف غذا اختصاص دهیم که این در حقیقت صرف ناهار را تبدیل به فرصتی برای شبکه سازی می کند. اگر شما کمی خجالتی هستید، به گونه ای برنامه ریزی کنید که همیشه نهار را با یکی دو نفر از افرادی که نمی شناسید صرف کنید و در این بین یک نفر دیگر را هم که به خوبی می شناسید برای پیوستن به جمع خودتان دعوت کنید
تعریف مفهومی متغیر :
تعریف عملیاتی:
مولفه:5
سوالات:15
تحلیل بر اساس میزان نمره پرسشنامه:
روایی پرسشنامه:
پایایی پرسشنامه:
منبع:
فرمت:word
تعداد صفحات:6