کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-1 تعاریف بانکداری الکترونیک
2-2 سرویس های بانکداری الکترونیک
2-3 ابزارهای بانکداری الکترونیکی
۲-4 موبایل بانک
2-4-۱ تعاریف موبایل بانک
۲-4-۲ روش های بانکداری موبایل
۲-4-۳ خدمات قابل ارائه در سیستم موبایل بانک
۲-4-۴ صنعت ارتباطات موبايل داراي 3 مرحله مي باشد:
۲-4-۵ فرآیند پرداخت سیار
۲-4-۶ مزایای بانکداری موبایل
۲-4-۷ مزایای بانکینگ موبایل نسبت به بانکینگ آنلاین
۲-4-۸ معایب بانکداری تلفن همراه
۲-4-۹ چالش های پیش روی بانکداری با موبایل
۲-4-۱۰ راهکارهای گسترش بانکداری با موبایل
۲-4-۱۱همراه بانک (بانکینگ موبایل) در جهان
۲-4-۱۲ همراه بانک در ایران
۲-۵ پیشینه پژوهش
۲-۵-۱ پیشینه داخلی
۲-۵-۲ پیشینه خارجی
پایان نامه موبایل بانک
مبانی نظری وپیشینه موبایل بانک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری):برای بانکداری الکترونیک تعاریف گوناگونی ارائه شده که از آن جمله می توان به تعاریف زیر اشاره کرد:
- فراهم آوردن امکان دسترسی مشتریان به خدمات بانکی با استفاده از واسطه های ایمن و بدون حضور فیزیکی
- استفاده مشتریان از اینترنت برای سازماندهی، آزمایش و یا انجام تغییرات در حساب های بانکی خود و یا سرمایه گذاری در بانک ها برای ارائه عملیات و سرویس های بانکی
- ارایه مستقیم خدمات و عملیات جدید و سنتی به مشتریان از طریق کانال های ارتباطی متقابل الکترونیک (بصیری و ربیع، 1386).
به طور کلی بانکداری الکترونیک عبارت است از فراهم آوردن امکاناتی برای مشتریان که با استفاده از آن ها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز (24 ساعته) از طریق شبکه های ارتباطی ایمن و با اطمینان، عملیات بانکی دلخواه خود را انجام دهند (ایادی 2010).
پایان نامه موبایل بانک
ادبیات نظری موبایل بانک( بانکداری موبایلی) را میتوان اینگونه تعریف نمود:یک خدمت بانکی که مشتری از طریق آن می تواند عملیات بانکی خود را به وسیله یک دستگاه تلفن همراه انجام دهد (لین 2010).
همراه بانک یا بانکینگ موبایل که به آن M-Banking، بانکینگ تلفن، بانکینگ SMS و غیره نیز گفته می شود، مدیریت حساب ها توسط تلفن همراه است. از آنجایی که همراه بانک قابلیت ارائه سرویس های خود را در هر زمان و مکانی در دنیا در صورت وجود سرویس G3 یا نسل سوم تلفن همراه دارد، بهترین وسیله جذب مشتری برای بانک ها شده است.
- غفاری آشتیانی، پیمان؛ پناهی وانانی، ماندانا؛ شعبانی، رضا (1392). بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک در بین مشتریان بانک پارسیان شهرستان اراک، فصلنامه مدیریت، 30، 56-45.
- کنجکاو منفرد، امیررضا، میرحسینی، مریم .(1392). بررسی عوامل موثر بر پذیرش موبایل بانک توسط مشتریان شعب بانک صادرات شهرستان یزد، مدیریت بازاریابی، 18، 120-107.
- هاشمیان، مژده؛ عیسایی، محمد تقی؛ میکائیلی، فتاح و طباطبایی، محسن، (1391)، عوامل موثر بر پذیرش ابزارهای بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان ( پیمایشی درباره بانک سامان)مدیریت فناوری اطلاعات، دوره4، شماره11، صص154-174.
- حق شناس کاشانی، فریده. رهنما، افشین. درستی، علی. (۱۳۹۴).بررسی عوامل موثر بر نوآوری و اعتماد مبتنی بر دانش در پذیرش بانکداری از طریق تلفن همراه. مجله مدیریت بازاریابی. دوره ۱۰. شماره ۲۸. صص ۳۱-۴۸.
- عبدالوند، محمد علی. باروند، پونه. (۱۳۸۹).عوامل مؤثر بر شکل گیری نگرش مصرف کننده نسبت به بانکداری الکترونیک. مجله مدیریت بازاریابی. دوره ۵. شماره ۹. صص ۸۵-۱۰۷.
- Ayady, A. (2010). Technological and Organizational Preconditions to Internet Banking Implementation: Case of a Tunisian Bank, Journal of Internet Banking and Commerce, April, Vol.11, No.1.
- Wonglimpiyarat, J. (2014). “Competition and challenges of mobile banking: A systematic review of major bank models in the Thai banking industry”, The Journal of High Technology Management Research, 25 (2), pp. 123-131.
- Mohammadi, H. (2015). “A study of mobile banking loyalty in Iran”, Computers in Human Behavior, 44 (2015), pp. 35-47.
- Chen, C. (2013). “Perceived risk, usage frequency of mobile banking services”, Managing Service Quality, 23 (5), pp. 410-436.
- Leiva, F. Climent, S. Cabanillas, F. (2016). Determinants of intention to use the mobile banking apps: An extension of classic TAM model, Spanishjournal of marketing,