محصول قیمت تعداد جمع جزء
× مبانی نظری برند ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 24,000 تومان
24,000 تومان 24,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش ویژه برند
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه سیستم هوش تجاری پرسشنامه سیستم هوش تجاری پروویچ(2012)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد جو سازمانی پرسشنامه استاندارد جو سازمانی
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه قدرت اجتماعی برند پرسشنامه استاندارد قدرت اجتماعی برند
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد چابکی سازمانی پرسشنامه استاندارد چابکی سازمانی
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد بررسی میزان خلاقیت در سازمان کارآفرین پرسشنامه استاندارد بررسی میزان خلاقیت در سازمان کارآفرین جفری و بارون(1990)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد تاثیر تبلیغات بر برند پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند(2009)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× رسشنامه استاندارد بررسی تاثیر بازاریابی برند بر ایجاد ارزش برند پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی برند بر ایجاد ارزش برند یانگ(2012)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 120,000 تومان
مجموع 120,000 تومان

کوپن