محصول قیمت تعداد جمع جزء
× مبانی نظری برند ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
1 x 24,000 تومان
24,000 تومان 24,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد تاثیر تبلیغات بر برند پرسشنامه تاثیر تبلیغات بر موفقیت برند(2009)
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر نگهداشت و ارتقا برند پرسشنامه  استاندارد عوامل موثر بر نگهداشت و ارتقا برند
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه اجرای موفق دولت الکترونیک پرسشنامه استاندارد اجرای موفق دولت الکترونیک  لورددس و  همکاران  (2005) 
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد هویت برند پرسشنامه هویت برند سازمان باتاچاریا(2003)
2 x 12,000 تومان
12,000 تومان
24,000 تومان
× پرسشنامه قدرت اجتماعی برند پرسشنامه استاندارد قدرت اجتماعی برند
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
× پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش ویژه برند
1 x 12,000 تومان
12,000 تومان 12,000 تومان
جمع کل سبد خرید

جمع کل سبد خرید

جمع جزء 108,000 تومان
مجموع 108,000 تومان

کوپن