ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بانکداری الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی رابطه مند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات نظری بازاریابی دهان به دهان الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی الکترونیک(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری اعتماد الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری استراتژی یادگیری(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری استراتژی رقابتی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد استفاده از فناوری اطلاعات در فعالیتهای بازاریابی لیوریک و همکاران(1997)						
پرسشنامه استاندارد مسیر شغلی بورن(2000)						
پرسشنامه استاندارد بازخورد 360						
پرسشنامه استاندارد ریسک پذیری اقتضایی تصمیمات						
پرسشنامه استاندارد بودجه بندی عملیاتی						
پرسشنامه استاندارد ارتباطات از راه دور کیم و همکاران (2005)						
پرسشنامه استاندارد نقش افراد در توسعه بودجه						