مزیت‌های خودروهای چینی برای خرید در مقابل رقبا

مزیت‌های خودروهای چینی برای خرید در مقابل رقبا

مزیت‌های خودروهای چینی: چندی پیش طی عادتی که داشتم مشغول گشت‌وگذار در سایت‌های خارجی برای مطالعه مطالب روز صنعت خودرو بودم و از قضا به مطلبی برخوردم که در آن مزیت خودروهای چینی آمده بود! در ابتدا با خود فکر کردم شاید این نوشتار جنبه طنز داشته اما به توجه به منبع نوشته و همچنین مطالعه کامل آن فهمیدم که با افکار کاملاً جدی طرف هستم! خب برگردان این نوشته را بدون کم و کاست خدمت شما عزیزان تقدیم می‌کنیم و خوشحال می‌شویم که تجربیات و همچنین نظرات خود درباره محصولات چینی را با ما در میان بگذارید.

امروزه تصور انسان‌ها بدون داشتن خودرو ممکن نیست. خودروها به‌طور عمیقی در تار و پود زندگی ما نفوذ کرده‌اند.

حدود ده تا پانزده سال پیش خریداران حتی نمی‌خواستند به خرید خودرویی چینی فکر هم بکنند. در کل طراحی خودروهای چینی جذابیت چندانی نداشت و کیفیت مونتاژ و متریال بکار رفته نیز چنگی به دل نمی‌زد؛ اما هم‌اکنون، صنعت خودروی چین خودروهایی را تولید می‌کند که از نظر کیفیت و سرویس‌ها با خودروسازان اروپایی فاصله خیلی زیادی ندارند.

مثالی عالی از نسل جدید خودروهای چینی لیفان X60 است. اگر در خرید خودرویی چینی تردید دارید ادامه نوشته را مطالعه فرمایید تا مزیت‌های صنعت خودروی چین آشنا شوید.


مزیت‌های اصلی خودروهای چینی :
قیمت قابل‌ابتیاع: قیمت خودروهای چینی مناسب و در دسترس است زیرا در چین خودروسازان زیادی مشغول بکار بوده و نیروی کار کافی و ارزان نیز وجود دارد. این قیمت به خریداران اجازه محصولی جدید را می‌دهد که از نظر کیفیت و بهای پرداختی فاصله قابل‌توجهی با مدل‌های اروپایی ندارد. این مزیت مخصوصاً زمانی که بودجه محدودی دارید تعیین کننده است.

امنیت بالا: خودروهای مدرن با رعایت قوانین بین‌المللی و با استفاده از تکنولوژی‌های پیچیده تولید می‌شوند بنابراین نباید درباره ایمنی راننده و سرنشینان خودروهای چینی نگران باشید.

طراحی مدرن: طراحان و مهندسان چینی برای تولید خودروی جدید از بهترین قطعات استفاده کرده و آن‌ها را برای رسیدن به بهترین نتیجه با یکدیگر ترکیب می‌کنند.

هزینه نگهداری کم و تعمیر آسان: هر خریدار خودرویی پیشرفته قادر خواهد بود با دست‌های خود خودروی جدیدش را سرویس کند. تمامی قطعات یدکی ضروری برای تعمیر خودروهای چینی را می‌توان از نمایندگی تهیه کرد.

تجهیزات پایه خوب: حتی در ساده‌ترین خودروهای چینی نیز می‌توانید تجهیزاتی چون سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های گرم شونده، شیشه‌های برقی و کیسه‌های هوا را بیابید. این موضوع باعث می‌شود خودروی شما کاربردی‌تر باشد.

در دسترس بودن قطعات یدکی: هم‌اکنون یافتن قطعات یدکی خودروهای چینی مشکل نیست. فروشندگان قطعات خودروهای چینی تقریباً در هر کشوری وجود دارند.

در ادامه به برخی از خودروهای چینی شاخص که ارزش توجه دارند اشاره می‌شود:
چری Bonus
یک سدان چینی فوق‌العاده موفق با پیشرانه خوب، سیستم تعلیق قابل‌اعتماد و تجهیزات متقاعد کننده
جیلی امگرند EC7
این خودرو به فرم‌های بدنه سدان و هاچبک عرضه شده و سواری راحت را با اعتمادی مثال‌زدنی ارائه می‌کند.
BYD F3

سدانی کاربردی که دارای پیشرانه اقتصادی بوده و برای مصرف شخصی مناسب است
لیفان Cebrium
یک سدان استاندارد با بهای خوب و بازخوردی مثبت از سوی مالکان
لیفان X60
کراس اووری کامپکت با ارتفاع بالا از سطح زمین و کاربردی راحت و ساده و خودرویی ارزان برای سفرهای روزانه
BYD S6

لکسس چینی با شاخصه‌های برگرفته از خودروهای ژاپنی در طراحی بیرونی

گریت وال M4

کراس اووری شگفت‌انگیز با طراحی برجسته که ارزش نگاه کردن از طرف خریداران جوان را دارد

چری تیگو ۵

نسلی کاملاً از خودرویی اسطوره‌ای با تکنولوژی ژاپنی و ساختاری قابل‌اعتماد

در خاتمه باید گفت خودروهای چینی با قیمت مناسب، ظاهر زیبا، کاربردی بودن و کیفیت خوب شناخته می‌شوند.

منبع:اخبار صنعت خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *