موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  تجارت الکترونیک (2018-2019)

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  تجارت الکترونیک (2018-2019)

 
  • تأثیر عملکرد ویژگی های هتل بر رفتارهای بازاریابی دهان به دهان الکترونیکی(مطالعه موردی هتل های شهر…)
  • بررسی تاثیر تبلیغات گوشی های هوشمند بر روی قصد خرید مصرف کنندگان(مطالعه موردی برند محصولات…)
  • تعیین تأثیر سازگاری، اثربخشی هزینه، اعتماد و تعامل بر استفاده و تأثیر رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) بر عملکرد غیرمالی و عملکرد مالی(مطالعه موردی شرکت …)
  • بررسی نقش اعتماد به فروشندگان وب در رابطه بین ریسک مالی درک شده مصرف کنندگان آنلاین و قصد خرید آنها(مطالعه موردی شرکت….)
  • بررسی استراتژی بازاریابی دیجیتال بر بررسی های آنلاین و عملکرد هتل(مطالعه موردی هتل های شهر…)
  • بررسی ارتباط بین بازاریابی الکترونیکی (eM) و رفتار خرید مصرف کننده به خصوص گرایش های رفتار خرید اکتشافی (EBBT) با اثر تعدیل کننده جنسی(مطالعه موردی شرکت های…)
موضوعات-جدید- و-مقاله-بیس- پروپزال-مدیریت-–گرایش- تجارت-الکترونیک

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  تجارت الکترونیک(B2B) در(2018-2019)

  • فاکتورهای مشخص کننده وفاداری به نام تجاری در بازار های B2B: از دید یک بازار نو ظهور
  • نقش تعدیل کننده‌ به کار بردن قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B
  • عوامل موثر بر اتخاذ رسانه های اجتماعی توسط سازمان های B2B
  • اثر تمایل به کارآفرینی در نام تجاری ب B2B و رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور
  • مدیریت استراتژیک فروشندگان هنگام ترویج محصولات جدید – تلفیق جهت گیری بازار در یک چارچوب کنترل مدیریت فروش
  • مشارکت در روابط B2B: عوامل موثر بر درک مشتریان از همکاری فروشنده
  • تاثیر باورهای عملکردی نسبت به تصور بر حساسیت برند در خدمات حرفه ای B2B
کسب و کار الکترونیک

موضوعات جدید  و مقاله بیس  پروپزال مدیریت –گرایش  کسب و کار الکترونیک(2018-2019)

  • ارائه الگوی استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بررسی های آنلاین و عملکرد (مطالعه موردی صنعت هتلداری)
  • ارائه الگوی فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی های بر ارزش گذاری برند (مطالعه موردی صنعت توریسم)
  • ارائه الگوی ارزیابی محصول از سوی مصرف کننده و اعتماد به خرید دوباره در محیط های تجارت الکترونیک (مطالعه موردی سایت بامیلو)
  • ارائه الگوی اثرات لذت بردن درک شده و ریسک در شکل گیری اعتماد و نیت به استفاده از سیستم های پرداخت آنلاین(مطالعه موردی صنعت بانکداری)
  • ارائه الگوی شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری آنلاین(مطالعه موردی صنعت بانکداری)

برای دریافت  موضوعات جدیدتر و کامل تر  با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان با محقق

آقای شمس:

   09356462109
     09356462109

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *