دانلود ترجمه مقاله آیا سازمان شما به ایجاد پیوسته ارزش اجتماعی کمک می کند؟ – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله آیا سازمان شما به ایجاد پیوسته ارزش اجتماعی کمک می کند؟ – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله آیا سازمان شما به ایجاد پیوسته ارزش اجتماعی کمک می کند؟ – الزویر ۲۰۱۷:درحالیکه کارآفرینی شرکت به عنوان یکی از مولفه هایی شناخته می شود که شرکت بر مبنای آن رقابت پویای محیطی را از طریق جهت گیری کارآفرینانه داخلی تسهیل می کند تحقیقاتی به منظور بررسی استراتژی های کارآفرینانه شرکت برای ایجاد ارزش اجتماعی ، بدست اوردن و یا از دست دادن هر ابزار مناسب برای کسب یک ویژگی منحصر به فرد انجام شده اند. ما یک ابزار جدید را در زمینه اندازه گیری پیش شرط های سازمانی در زمینه کارآفرینی شرکت به منظور ایجاد ارزش اجتماعی تحت عنوان مقیاس کارآفرینی شرکت اجتماعی (SCES) توسعه دادیم.

از آنجا که تلاش های پایداری در زمینه ایجاد ارزش اجتماعی و مالی بر مبنای تمایل اعضا به انجام فعالیت های نوآورانه بر مبنای درک مثبت شان از پیش نیاز های ضروری سازمانی در زمینه کارآفرینی شرکت اجتماعی انجام گرفته است مقیاس جدید ما نیز فرصتی را به منظور اندازه گیری این ادراکات فراهم می کند. با استفاده از مقیاس جدید ، مدیران می توانند تجزیه و تحلیل کنند که آیا درک محیطی کارمندان به رفتار های کارآفرینانه آنها در شرکت اجتماعی کمک می کند.

عنوان فارسی مقاله:

آیا سازمان شما برای ایجاد ارزش اجتماعی مستمر مناسب است ؟ حرکت به سوی مقیاس کارآفرینی یک شرکت اجتماعی

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت)

افق های تجاری – Business Horizons

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
Social entrepreneurship
Corporate entrepreneurship
Social value
Hybrid organization
Scale development
Social innovation strategy
تعداد صفحات ترجمه شده: 22 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
Donald F.Kuratko Jeffery S.McMullen Jeffrey S.Hornsby ChadJackson
موضوع:
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 14 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس:  

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

چکیده
افزایش ایجاد ارزش اجتماعی در کسب و کار
همه فرآیند های ایجاد ارزش یک فرآیند پویا هستند
کارآفرینی شرکت و ارزش اجتماعی
اهمیت ذینفع
فعالیت اجتماعی
اداره شرکت
شفافیت ( افشا)
یک مطالعه اکتشافی
شرح نمونه
نتایج
محدودیت ها
آینده نوآورانه


چکیده

در چند دهه گذشته ، تاکید صریح بر ایجاد ارزش اجتماعی در شرکت های سودجو و غیرانتفاعی بیشتر شده است و حتی باعث ظهور یک طبقه بندی سازمانی قانونی جدید برای شرکت های بزرک شده است. همانند ارزش مالی، ارزش اجتماعی نیز یک مفهوم پویاست و موضوع آن، ایجاد تغییرات دائمی در محیط بیرونی شرکت، همچنین تغییر فرصت ها و تهدید ها برای شرکت است. اگرچه محققان در زمینه کارآفرینی اجتماعی مطالعاتی را در زمینه شناسایی و بهره برداری از فرصت ها و همچنین در زمینه ایجاد ارزش اجتماعی انجام داده اند اما این پژوهش در درجه اول در عرصه سازمان های نوپا و استارت آپ انجام شده است. در مقابل ، تحقیقات در زمینه کارآفرینی شرکت ها ، بر ایجاد ارزش در شرکت تاکید دارد اما این پژوهش در درجه اول بر شناسایی و بهره برداری از فرصت ها در زمینه ایجاد ارزش مالی متمرکز است. با ترکیب این دو، ما می توانیم ایجاد ارزش اجتماعی در شرکت را بوسیله ارائه یک مقیاس اجتماعی برای کارآفرینی شرکت (SCES) ؛ همچنین یک سند جدید در زمینه اندازه گیری سوابق سازمانی را برای کارافرینی شرکت و همچنین فراهم کردن فرصت ها برای مدیران به منظور تجزیه و تحلیل اینکه آیا محیط ، رفتار کارآفرینانه شرکت را در زمینه ایجاد ارزش اجتماعی و مالی پشتیبانی می کند را مورد بررسی قرار دهیم. این مقاله با بحث در مورد سهم بالقوه شیوه های مدیریتی صورت پذیرفته است.


Abstract

Overthe last decade, explicit emphasis on the creation of social value has grown in profit-seeking firms as well as nonprofits and has even led to the emergence of a new legal organizational classification known as for-benefit corporations. Like financial value, social value is dynamic and therefore subject to perpetual changes in the firm’s external environment, changes that yield opportunities and threats for the firm. Although social entrepreneurship researchers have begun to study the identifi- cation and exploitation of opportunities to create social value, this research has taken place primarily within the context of startup organizations. In contrast, corporate entrepreneurship research has emphasized value creation within existing firms, but focused primarily on the identification and exploitation of opportunities to create financial value. Combining the two, we examine the creation of social value within the firm by proposing the social corporate entrepreneurship scale (SCES), a new instrument that measures organizational antecedents for social corporate entrepreneurship and offers managers an opportunity to analyze whether the perceived environment is supportive of corporate entrepreneurial behaviors intended to create social as well as financial value. The article concludes with a discussion of the instrument’s potential contribution to managerial practice.


نمونه ترجمه مقاله:

افزایش ایجاد ارزش اجتماعی در کسب و کار

سازمان های در تاکید بر ایجاد ارزش اجتماعی بسیار متفاوت هستند و ایجاد ارزش را موضوعی فراتر از اقدامات صورت گرفته بوسیله سازندگان شان می پندارند. (آرسوالد 2009، میلر ، گریمز و مک مولان و وگاس 2012، سانتوس 2012). برخی سازمان ها ، مانند سازمان های غیر انتفاعی، به صورت انحصاری بر ایجاد ارزش اجتماعی متمرکز هستند درحالیکه سازمان های دیگر مانند سازمان های انتفاعی ممکن است آن را به صورت یک رضایت ناشی از فعالیت های تولیدی ببینند. بیشتر سازمان های فعلی جایی بین این دو قرار دارند.

به عنوان مثال ، سازمان پیشاهنگی دختران آمریکا ، به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی، از یک شرکت تولیدی که از فعالیت های تامین مالی خود- فروش شیرینی-  استفاده می کند شناخته شده تر است. فروش شیرینی برای یک سازمان منجر به درآمد مالی و در نهایت ارزش اجتماعی می شود. شرکت های اجتماعی بیشتر از  سازمان های غیر انتفاعی ، به دنبال کسب درآمد هستند و تلاش می کنند که بین ارزش های مالی و ارزش های اجتماعی بوسیله برطرف کردن مشکلات اجتماعی از طریق فرآیند کسب و کار، تعادل و بالانس برقرار کنند. به عنوان مثال ، سازمان بین المللی سلامت آب ، آب سالم را برای افراد فقیر در کشور هند، فیلیپین و همچنین غنا با قیمتی نزدیک به هزینه صورت گرفته فراهم می کند ( مک مولن و برگ من در مطبوعات).  مورد بعدی ، شرکت های سودآوری هستند که ارزش های مالی را اولویت بندی می کنند درحالیکه به ارزش های اجتماعی نیز در قالب مسئولیت های اجتماعی متعهد هستند ( بی کراپ) و (L3Cs) ( مک مولن و وارنیک 2016). در حالیکه شرکت های دیگر به صورت جدی در زمینه ایجاد ارزش اجتماعی برای موقعیت اقتصادی شان فعالیت می کنند. به عنوان مثال ، برند کفش های تامز و واربلی پارکر هر دو ” یک خرید ، یک هدیه” را بکار گرفته اند که بر مبنای آن هر یک خرید ، یک هدیه به همراه خواهد داشت. در نهایت ، شرکت هایی نیز مانند تیمبرلند و پاتاگونیا وجود دارند که بر مبنای مسئولیت اجتماعی شان شرکت شان مشهور هستند و این مسئولیت پذیری بخشی از هویت آنها را تشکیل داده است و همین امر منجر شده است است تا برندی بی نظیر از خود ارائه دهند و با تعهد صرف کارکردن بر مبنای مجوز شرکت مخالف هستند.

در سال های اخیر، ایجاد ارزش اجتماعی در همه سازمان ها از جمله سازمان های سودآور و انتفاعی مورد تاکید قرار گرفته است  برای اینکه 1) مشتریان می خواهند که از آن شرکت خرید کنند 2) کارکنان می خواهند برای آنها کار کنند 3) سرمایه گذاران تمایل دارند که در این شرکت ها سرمایه گذاری کنند و 4) کارآفرینان امیدوارند تا با آنها کارشان را  با آن شرکت ها شروع کنند. به دنبال ارتقا سطح میل مشتریان و کسب هوشیاری و آگاهی اجتماعی نسبت به برند هایی مانند برند بونو و بابی، یک برند مجاز با همکاری شرکت های خصوصی مانند نایک و آمریکن اکسپرس و اپل، اگاهی در زمینه بیماری  ایدز را در آفریقا افزایش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *