دانلود ترجمه مقاله چگونگی بهره مندی کارآفرینان از مدیریت شکست – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله چگونگی بهره مندی کارآفرینان از مدیریت شکست – الزویر ۲۰۱۷

دانلود ترجمه مقاله چگونگی بهره مندی کارآفرینان از مدیریت شکست – الزویر ۲۰۱۷:با توجه به ریسک در حال حاضر و ریسک آینده ، کارآفرینان چه کاری انجام خواهند داد؟ آنها می توانند هم تلاش کنند تا احتمال شکست را کاهش دهند و هم فرصت های جدید ناشی از شکست های آینده نگر را تسخیر کنند. اما چنین رویکرد آینده نگری نسبت به شکست یک نوع برخورد مبهم با این مقوله است. بدون داشتن درک درستی از الگو های سیستماتیک از مزایای شکست ، تاثیر متناقض آن هنوز نیز به صورت بداهه اداره می شود. بنابر این این مقاله ایده های موجود در زمینه استفاده از شکست ها و در نتیجه ارائه یک چارچوب برای سازمان ها برای کسب مزیت از شکست گسترش داده است.

عنوان فارسی مقاله:

چگونه کارآفرینان می توانند از مدیریت شکست سود ببرند ؟

عنوان انگلیسی مقاله:
سال انتشار میلادی: 2017
نشریه:

Database: Elsevier – ScienceDirect (ساینس دایرکت)

پویایی سازمانی – Organizational Dynamics

کلمات کلیدی فارسی:
کلمات کلیدی انگلیسی:
تعداد صفحات ترجمه شده: 9 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin
نویسندگان:
MartinHudákEvaKianičkováRadovanMadleňák
موضوع:
دسته بندی رشته:
فرمت فایل انگلیسی: 17 صفحه با فرمت pdf
فرمت فایل ترجمه شده: Word
کیفیت ترجمه: عالی
نوع مقاله: isi
تعداد رفرنس:  

مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی

فهرست مقالات

سود بردن و بهره گیری از شکست های کسب و کار
چرا ما باید از شکست چیزی بیاموزیم
چگونه از شکست چیزی بیاموزیم ؟
ما باید چه چیزی از شکست بیاموزیم؟ – یک نمای گذشته نگر
چگونه از شکست استفاده کنیم ؟ یک نمای آینده نگر
به سوی مدیریت شکست
یک چارچوب برای مدیریت شکست
تعاریف و مفاهیم
دیدگاه ها
مدیریت شکست در مقابل ابزار مدیریتی دیگر
نتیجه گیری


سود بردن و بهره گیری از شکست های کسب و کار

کارآفرینان چگونه می توانند از شکست سود ببرند ؟ و چگونه می توانند به صورت سیستماتیک از شکست استفاده کنند؟ این مقاله این سوالات ساده را مورد مطالعه و بررسی قرار داده است. به منظور جواب دادن به این سوالات؛ ما باید ایده های موجود در زمینه شکست ها را در حداقل 4 دسته طبقه بندی معرفی کنیم: 1) چرا ما باید از شکست چیزی بیاموزیم ؟ 2) چگونه ما باید از شکست چیزی بیاموزیم3) چه چیزی را باید از شکست آینده نگر بیاموزیم و 4 ) چگونه ما باید از شکست های آینده نگر استفاده کنیم؟ سپس ما باید سوالات طراحی شده تحقیق را به منظور پر کردن شکاف ایده های موجود در زمینه مدیریت شکست ارائه دهیم.


BENEFITING FROM BUSINESS FAILURES

Can entrepreneurs benefit from failure? If so, more proactively, how can they use failure systematically? This paper studies this simple question. In orderto answer the question, we begin introducing the existing ideas on failure that abounds in at least four categories: (1) why we learn from failure; (2) how we learn from failure; (3) what we learn from failure retrospectively; and (4) how we use failure prospectively. We then present detailed research questions designed to fill gaps in existing ideas on failure management.


نمونه ترجمه مقاله:دانلود ترجمه مقاله کارآفرینان 

چرا ما باید از شکست چیزی بیاموزیم

مهم نیست که سازمان های خوب چگونه مدیریت می شوند ؛ برخی شکست ها اجتناب ناپذیر هستند و در همه جا هم این موضوع وجود دارد. با توجه به داده های اداره سرشماری ایالات متحده ؛ هر ساله حدود 470000 کسب و کار با شکست مواجه می شوند درحالیکه درحالیکه 400000 از آنها کسب و کار های نوپا هستند. چنین آمار بالایی از شکست کارآفرینی در همه صنایع وجود داشته است و هیچ صنعتی نرخ بقای بیشتر از 60 درصد ی را در 4 سال اولش تجربه نکرده است.

با شکست کسب و کار ها ، ادعا می شود که ما می توانیم از شکست چیز هایی را یاد بگیریم که این موضوع در میان دانشمندان رشته مدیریت و همچنین پزشکان بسیار شایع است. به عبارت ساده تر ؛ شکست به ما می آموزد که چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید انجام شود. شکست ها نقص های اساسی را در علیت فرآیند های سازمانی به چالش می کشند که در نهایت منجر به انجام شیوه های دقیق تر می شود. با توجه به عقلانیت محدود ما ، مانند آموختن از شکست از طریق رویکرد تجربی ، ممکن است فقط یک شیوه برای یادگیری روابط علی وجود داشته باشد.

به عنوان نتیجه گیری از آموخته ها باید گفت عملکرد سازمانی بوسیله بررسی شکست و همچنین آموختن از شکست ها بهبود می یابد. به صورت جزئی تر ، شکست ممکن است به بهبود قابلیت های فرآیندی کمک کند و هزینه های مربوط به شکست را کاهش دهد و همچنین موقعیت پورتفولیو های پروژه ها را از طریق یادگیری بر مبنای آزمون-خطا را ارتقا دهد. بسیار توصیه می شود که شکست ها را به صورت یک عنصر مهم در فرایند نوآوری ببینیم. به طور خلاصه ، یادگیری از شکست بسیار موثر تر از کسب پیروزی است. درحالیکه موفقیت می تواند تصمیم گیرندگان را در همان جایی که هستند ثابت باقی بگذارد ، آموختن از شکست می تواند به تصمیم گیرند گان کمک کند تا راهبرد ها و شیوه های استراتژیک شان را نوسازی و تجدید کنند.

چگونه از شکست چیزی بیاموزیم ؟

با توجه به شواهد موجود ، ما می توانیم از شکست هم بیاموزیم ، نتایج یادگیری از شکست ممکن است مطابق با شرایط مختلف یادگیری باشد. شرایط یادگیری می تواند به سه صورت طبقه بندی شود : فرایند یادگیری ، تسهیل یادگیری و موانع یادگیری. اول، فرآیند یادگیری در موفقیت کسب آموزش از فرایند شکست بسیار مهم است، می تواند شما را به مسیر مستقیم نزدیک کند و منجر به تولید دانش شود. با تمرکز بر روش تولید دانش ، یادگیری از شکست دارای سه مرحله است ؛ شناسایی شکست ، تجزیه و تحلیل شکست و آزمایش عمدی آن. علاوه بر چنین فرآیند های سازمانی از یادگیری ، ماهیت روانشناسانه و شناختی ماهیت یادگیری از شکست باید در نظر گرفته شود برای اینکه احساسات به شدت در فرایند شناخت و اذعان شکست درگیر می شود. دوم ، تسهیل کنندگان فرایند شکست چه چیز هایی هستند؟ ما می توانیم بوسیله پرورش سیستم سازمانی و فرهنگ بر مبنای آزمایش ، از شکست بیاموزیم. به طور سیستماتیک ، مدیریت با استفاده از سیستم برنامه ریزی رسمی می تواند به صورت مفید به مقابله با تحولات محیطی بپردازد. از جنبه فرهنگی ، یادگیری از شکست و یا سختی می تواند بوسیله حساس شدن به علائم هشدار دهنده ، نرمال سازی شکست ، تسهیل بداهه مثلا توسعه برنامه های اکتشافی حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *