بررسی تاثیر تبلیغات گوشی های هوشمند بر روی قصد خرید مصرف کنندگان(مطالعه موردی برند محصولات…)
تعیین تأثیر سازگاری، اثربخشی هزینه، اعتماد و تعامل بر استفاده و تأثیر رسانههای اجتماعی (اینستاگرام) بر عملکرد غیرمالی و عملکرد مالی(مطالعه موردی شرکت …)
بررسی نقش اعتماد به فروشندگان وب در رابطه بین ریسک مالی درک شده مصرف کنندگان آنلاین و قصد خرید آنها(مطالعه موردی شرکت….)
بررسی استراتژی بازاریابی دیجیتال بر بررسی های آنلاین و عملکرد هتل(مطالعه موردی هتل های شهر…)
بررسی ارتباط بین بازاریابی الکترونیکی (eM) و رفتار خرید مصرف کننده به خصوص گرایش های رفتار خرید اکتشافی (EBBT) با اثر تعدیل کننده جنسی(مطالعه موردی شرکت های…)
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش تجارت الکترونیک(B2B) در(2018-2019)
فاکتورهای مشخص کننده وفاداری به نام تجاری در بازار های B2B: از دید یک بازار نو ظهور
نقش تعدیل کننده به کار بردن قدرت در تصمیم اتخاذ تجارت الکترونیک B2B
عوامل موثر بر اتخاذ رسانه های اجتماعی توسط سازمان های B2B
اثر تمایل به کارآفرینی در نام تجاری ب B2B و رشد کسب و کار در بازارهای نوظهور
مدیریت استراتژیک فروشندگان هنگام ترویج محصولات جدید – تلفیق جهت گیری بازار در یک چارچوب کنترل مدیریت فروش
مشارکت در روابط B2B: عوامل موثر بر درک مشتریان از همکاری فروشنده
تاثیر باورهای عملکردی نسبت به تصور بر حساسیت برند در خدمات حرفه ای B2B
موضوعات جدید و مقاله بیس پروپزال مدیریت –گرایش کسب و کار الکترونیک(2018-2019)
ارائه الگوی استراتژی های بازاریابی دیجیتال، بررسی های آنلاین و عملکرد (مطالعه موردی صنعت هتلداری)
ارائه الگوی فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی های بر ارزش گذاری برند (مطالعه موردی صنعت توریسم)
ارائه الگوی ارزیابی محصول از سوی مصرف کننده و اعتماد به خرید دوباره در محیط های تجارت الکترونیک (مطالعه موردی سایت بامیلو)
ارائه الگوی اثرات لذت بردن درک شده و ریسک در شکل گیری اعتماد و نیت به استفاده از سیستم های پرداخت آنلاین(مطالعه موردی صنعت بانکداری)
ارائه الگوی شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری آنلاین(مطالعه موردی صنعت بانکداری)
برای دریافت موضوعاتجدیدتر و کامل تر با ما تماس بگیرید.