عنوان فارسی مقاله:دانلود ترجمه مقاله ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند – الزویر ۲۰۱۹
دانلود ترجمه مقاله ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند – الزویر ۲۰۱۹”صنعت دریایی بازاری است که ویژگیهای بازاریابی کسب و کار به کسب و کار (تجارت به تجارت) به طور قابل توجهی مطرح شده است. علاوه براین، صنعت دریایی در فعالیتهای روزمره، از واسطه های زیادی استفاده می کند. Stopford (2009) ادعا کرد که حضور صنعت دریایی به توسعه و دستیابی به روابط کارآمد بستگی دارد. مطابق اصول بازاریابی رابطه مند، کارایی کانال توزیع به عنوان سیستم از لحاظ دستیابی به مزیت رقابتی بر رقبا، یک عامل حیاتی به حساب می آید (Morgan و Hunt، ۱۹۹۴).
عنوان فارسی مقاله: | بررسی ارزشمند بودن یا نبودن سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند برای یک کسب و کار بندر | ||
عنوان انگلیسی مقاله: | |||
سال انتشار میلادی: | 2019 | ||
نشریه: |
Publisher : Elsevier – Science Direct (الزویر – ساینس دایرکت) مطالعات موردی در مورد سیاست حمل و نقل – Case Studies on Transport Policy |
||
کلمات کلیدی فارسی: |
بازاریابی رابطه مند (رابطه ای)، بازاریابی خدمات بندر، ارتباط با مشتری بندر، عملکرد مالی بندر، عملکرد بندر
|
||
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Relationship marketing – Port service marketing – Port customer relationship – Port financial performance – Port performance
|
||
تعداد صفحات ترجمه شده: | ۲۳ صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin | ||
نویسندگان: | AylinCaliskanaSonerEsmer | ||
موضوع: |
|
||
دسته بندی رشته: | مدیریت | ||
فرمت فایل انگلیسی: | ۹ صفحه با فرمت pdf | ||
فرمت فایل ترجمه شده: | Word | ||
کیفیت ترجمه: | عالی | ||
نوع مقاله: | isi | ||
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب |
چکیده
۱- مقدمه ۲- بازاریابی رابطه مند و مدل نظری ۳- بازاریابی رابطه مند در صنعت بندر و فرضیات ۱- ۳ تاکتیک های RM مالی ۲- ۳ تاکتیک های RM اجتماعی ۴- روش ۱- ۴ آیتم های اندازه گیری و طرح نظرسنجی ۲- ۴ پیش آزمون کیفی ۳- ۴ پیش آزمون کمی ۴- ۴ نمونه گیری ۵- ۴ فرایند جمع آوری داده ها ۶- ۴ پروفایل های پاسخ دهنده ۵- نتایج ۱- ۵ تحلیل مقدماتی ۱- ۱- ۵ آزمون هم خطی چندگانه ۲- ۱- ۵ تحلیل عاملی تائیدی ۳- ۱- ۵ تحلیل همگرا و تشخیصی ۲- ۵ مدلسازی معادله ساختاری چند سطحی ۶- نتیجه گیری چکیدهترمینال های (پایانه) کانتینری به خاطر نیرویهایی نظیر ائتلاف های استراتژیک، خصوصی سازی، پس کرانه های همپوشان و اپراتورهای ترمینال جهانی، با رقابت شدید و محیطی دائماً در حال تغییر مواجه شده اند. برای توجیه هزینه های بالای سرمایه گذاری و بهره برداری و رسیدن به سودآوری، ترمینال های کانتینری بایستی به حجم بار (کالای) رضایت بخشی برسند. عملاً، سرمایه گذاریهای فیزیکی و همکاری میان بنادر راههای فعلی مبارزه بنادر به نیروهای جدید در بازار حمل و نقل کانتینری به حساب می آیند. به علاوه، یکی از عوامل مهم برای بندر جهت تضمین جریانات کافی، وفاداری مشتری می باشد. این مطالعه، تاثیرات تاکتیک های بازاریابی رابطه مند (رابطه ای) بر شاخص های (نشانگر) عملکرد مالی و غیر مالی ترمینال های کانتینری را بررسی نمود. داده های مورد نظر از ۲۴ ترمینال کانتینری واقع در ترکیه (۱۳۴ پاسخ) جمع آوری و از طریق مدلسازی معادله ساختاری چند سطحی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. براساس یافته های بدست آمده، نتیجه اصلی ما آن است که هرچه بندر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند را بیشتر پیاده کند، به همان نسبت کیفیت ارتباط با مشتری بالاتر است، که در ادامه ازآن به عنوان عملکرد ارتباط با مشتری، و متعاقباً عملکرد مالی نام برده می شود. چکیده انگلیسیAbstract Container terminals have been facing intense competition and continuously changing environment due to some forces such as strategic alliances, privatization, overlapping hinterlands, and global terminal operators. To justify high investment and operation costs and to achieve profitability container terminals must attain satisfactory cargo volumes. Practically, physical investments and cooperation among ports are current ways that ports struggle with new forces in the container transportation market. In addition, customer loyalty is an important asset for a port to ensure adequate flows. This study investigated the impacts of relationship marketing tactics on container terminals’ financial and non-financial performance indicators. The data was collected from 24 container terminals located in Turkey (134 responses) and analyzed through multilevel structural equation modeling. Based on the results our core conclusion is that the more a port implements relational marketing tactics, the higher the quality of the relationship with the customer, which then returns to it as the performance of the customer relationship and consequently the financial performance. نمونه ترجمه مقاله:چکیدهترمینال های (پایانه) کانتینری به خاطر نیرویهایی نظیر ائتلاف های استراتژیک، خصوصی سازی، پس کرانه های همپوشان و اپراتورهای ترمینال جهانی، با رقابت شدید و محیطی دائماً در حال تغییر مواجه شده اند. برای توجیه هزینه های بالای سرمایه گذاری و بهره برداری و رسیدن به سودآوری، ترمینال های کانتینری بایستی به حجم بار (کالای) رضایت بخشی برسند. عملاً، سرمایه گذاریهای فیزیکی و همکاری میان بنادر راههای فعلی مبارزه بنادر به نیروهای جدید در بازار حمل و نقل کانتینری به حساب می آیند. به علاوه، یکی از عوامل مهم برای بندر جهت تضمین جریانات کافی، وفاداری مشتری می باشد. این مطالعه، تاثیرات تاکتیک های بازاریابی رابطه مند (رابطه ای) بر شاخص های (نشانگر) عملکرد مالی و غیر مالی ترمینال های کانتینری را بررسی نمود. داده های مورد نظر از ۲۴ ترمینال کانتینری واقع در ترکیه (۱۳۴ پاسخ) جمع آوری و از طریق مدلسازی معادله ساختاری چند سطحی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. براساس یافته های بدست آمده، نتیجه اصلی ما آن است که هرچه بندر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند را بیشتر پیاده کند، به همان نسبت کیفیت ارتباط با مشتری بالاتر است، که در ادامه ازآن به عنوان عملکرد ارتباط با مشتری، و متعاقباً عملکرد مالی نام برده می شود. ۶- نتیجه گیری
|