عنوان فارسی:دانلود مقاله یک بررسی تجربی در مورد افشاء درباره بانکداری موبایلی در وب سایت های بانک
دانلود مقاله یک بررسی تجربی در مورد افشاء درباره بانکداری موبایلی در وب سایت های بانک – امرالد ۲۰۱۸:هدف مقاله حاضر شناسایی سطح افشاء مربوط به MB در وب سایت های بانک بود. به منظور اندازه گیری سطح افشاء مربوط به MB در وب سایت های بانک، ما از یک شاخص مشتمل بر ۱۴ آیتم برگزیده از ادبیات مربوطه استفاده نمودیم. برخی از عوامل تعیین کننده بالقوه سطح افشاء نیز با استفاده از ابزارهای کمّی مورد بهره برداری قرار گرفتند. نتایج کمّی و کیفی هر دو نشان دادند بانک های برزیلی در مقایسه با بانک های آمریکایی از سطوح پایین تری از افشاء درباره MB برخوردارند. تفاوت اصلی بین سطح افشاء آن ها به افشاء درباره امنیت مربوط شد. ما مشاهده کردیم که …
عنوان فارسی مقاله: | یک بررسی تجربی در مورد افشاء درباره بانکداری موبایلی در وب سایت های بانک |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: |
امرالد ۲۰۱۸ مرور اطلاعات آنلاین – Online Information Review |
کلمات کلیدی فارسی: |
بانکداری موبایلی، افشاء داوطلبانه، نرم افزار بانکداری موبایلی، افشا مبتنی بر وب
|
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Mobile banking – Voluntary disclosure – Mobile banking Apps – Web-based disclosure
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | ۲۶ صفحه (۱ صفحه رفرنس انگلیسی) با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: |
Fernanda Francielle de Oliveira Malaquias، Yujong Hwang
|
موضوع: | اقتصاد پولی و بانکی, تجارت الکترونیک, بانکداری |
دسته بندی رشته: | اقتصاد, مدیریت, مهندسی فناوری اطلاعات |
فرمت فایل انگلیسی: | 16صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
چکیده
۱- مقدمه
۲- بررسی ادبیات
۲-۱- افشاء داوطلبانه مبتنی بر وب
۲-۲- پذیرش MB
۲-۳- فرهنگ و ابعاد آن در برزیل و ایالات متحده آمریکا
۳- مدل تحقیق و فرضیات
۳-۱- اندازه
۳-۲- وضعیت ثبت
۳-۳- چند ملیتی بودن
۳-۴- کشور
۴- روش شناسی
۴-۱- رویکرد کیفی
۴-۲- رویکرد کمّی
۵- نتایج
۵-۱- نتایج تجزیه و تحلیل کمّی
۵-۲- نتایج تجزیه و تحلیل کیفی
۶- نتیجه گیری
منابع
چکیده
هدف – هدف این مقاله، شناسایی سطح افشاء درباره بانکداری موبایلی (MB) در وب سایت های بانک است.
طرح / روش شناسی / رویکرد – نمونه پژوهش مشتمل بر بانک های برزیلی و آمریکایی بوده و نویسندگان از هر دو روش کمّی و کیفی برای تجزیه و تحلیل داده ها بهره بردند. از یک شاخص ۱۴ آیتمه برای ارزیابی سطح افشاء استفاده شد. مرحله کمّی به تجزیه و تحلیل توصیفی میزان افشاء می پردازد که با سایر متغیرها به واسطه کاربرد تجزیه و تحلیل رگرسیون چندمتغیره در ارتباط است. بخش کیفی نیز به تکنیک تجزیه و تحلیل محتوایی می پردازد.
یافته ها – تجزیه و تحلیل آماری نشان داد که اندازه و کشور متغیرهای توضیحی معنی داری برای سطح اطلاعات افشاء شده در وب سایت های بانک بودند. بانک های آمریکایی اطلاعات بیشتری را درباره MB در وب سایت های خود نسبت به بانک های برزیل افشاء نمودند.
اصالت / ارزش – در این رویکرد، با استفاده از عناصر نظریه های افشاء داوطلبانه، نویسندگان در پی ارائه نکاتی درباره نحوه افزایش اطلاعات MB برای کاربران بالقوه از طریق یک مکانیزم کم هزینه، افشاء مبتنی بر وب هستند.
Abstract
Purpose – The purpose of this paper is to identify the level of disclosure about mobile banking (MB) on bank websites.
Design/methodology/approach – The study sample comprises Brazilian and American banks, and the authors employed both quantitative and qualitative approaches to analyze the data. An index of 14 items was used to measure levels of disclosure. The quantitative stage involved descriptive analysis of disclosure levels, which was associated with other variables through the application of multivariate regression analysis. The qualitative stage involved a content analysis technique.
Findings – The statistical analysis indicated that size and country were significant explanatory variables for the level of information disclosed on bank websites. American banks disclosed more information about MB on their websites than Brazilian banks.
Originality/value – In the approach, using elements of voluntary disclosure theories, the authors expect to provide insights on how to increase MB information for potential users through a low-cost mechanism, web-based disclosure.
نمونه ترجمه مقاله:
. مقدمه
بسیاری از اهل فن بر این باورند که نوآوری های فناورانه برتر خود را به فروش خواهند رساند و مزایای این نوآوری ها به طور گسترده ای توسط پذیرندگان بالقوه محقق شده و لذا فناوری های مزبور به سرعت گسترش می یابند (راجرز، 1995). با این حال، همان گونه که راجرز (1995) خاطرنشان گشته، اغلب نوآوری ها متاسفانه با نرخ آهسته ای گسترش می یابند.
این حالت درباره بانکداری موبایلی (MB) که کانال ارتباطی نوآورانه ای است که به کاربران امکان دسترسی به خدمات بانکی را از طریق دستگاه های موبایل می دهد، نیز صادق است. بانکداری موبایلی (MB) کاربران را از محدودیت های زمانی و مکانی آزاد ساخته و آنان را قادر به انجام معاملات بانکی در هر زمان و از هر مکانی نموده است (ژو، 2012). با این حال، به رغم سهولت و انعطاف پذیری که MB فراهم می کند، رشد نرخ پذیرش آن کندتر از ان چیزی است که بانک ها انتظار دارند (شیخ و کارجالوتو، 2015؛ FEBRABAN، 2015).
راجرز (1995، ص 8) خاطرنشان ساخت که “به بیش از صرفاً یک نوآوری مفید برای تحقق گسترش و پذیرش آن نیاز است”. گسترش یک نوآوری به انتشار اطلاعات درباره این نوآوری از طریق کانال های ارتباطی بستگی دارد (راجرز، 1995).
بنا به گفته راجرز (1995)، مزیت بالقوه یک نوآوری افراد را به دنبال اطلاعاتی به منظور یادگیری بیشتر درباره آن رهنمون می سازد. در این مرحله، کانال های رسانه های جمعی مانند: تلویزیون، روزنامه ها و اینترنت معمولاً سریع ترین و کارآمدترین ابزار برای آگاه سازی پذیرندگان بالقوه درباره یک نوآوری محسوب می شوند (راجرز، 1995).
درباره MB، استراتژی که بسیاری از بانک ها برای اطلاع رسانی مشتریان خود درباره این فناوری اتخاذ نموده اند، افشاء اطلاعات در وب سایت خود است. افشاء درباره MB بر روی وب سایت، نوعی افشاء داوطلبانه محسوب می گردد که متاثر از قوانین مربوط به محتوای منتشره و یا روش ارائه اطلاعات نیست. این راهبرد، استراتژی کم هزینه ای است که می تواند به نرخ اتخاذ فراگیر MB کمک نماید (راجرز، 1995). با این حال، برخی از بانک ها هنوز اطلاعات کافی را افشاء نکرده اند. در این زمینه، ما شکافی را در مطالعات انجام شده درباره افشاء داوطلبانه MB ارائه شده در وب سایت های بانک شناسایی نمودیم. به گفته هنچیری (2011، ص 155)، “مطالعه ارتباطات از طریق وب سایت ها بسیار جالب توجه است چرا که محتویات ساماندهی نشده و شرکت از صلاحیت کامل در این زمینه برخوردار است.” بنابراین، هدف اصلی مقاله حاضر شناخت سطح افشاء درباره MB در وب سایت های بانک می