عنوان فارسی:دانلود نگاهی به آینده مدیریت رمپ آپ
دانلود نگاهی به آینده مدیریت رمپ آپ – الزویر ۲۰۱۸:امروزه صنعت تولید با چندین چالش بزرگ مواجه است که برخی از آن ها به تازگی ایجاد شده اند؛ برخی دیگر مدت زمان طولانی است که شکل گرفته اند، ولی اخیرا تشدید شده اند. اولا، جهانی شدن هنوز یک چالش مهم برای صنعت تولید است، زیرا هم توانایی تولید ارزان و هم بازارهای جدیدی را ایجاد کرده است [1]. با این حال، در قرن بیست و یکم، جهانی شدن منجر به عدم تعادل در تولید و مصرف جهانی شده است که منجر به شکل گیری بسیاری از بی نظمی های اجتماعی و اقتصادی شده است
عنوان فارسی مقاله: |
نگاهی به آینده مدیریت رمپ آپ |
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: |
Publisher : Elsevier – Science Direct (الزویر – ساینس دایرکت) Journal : CIRP Journal of Manufacturing Science and Technology, Available online 21 March 2018 |
کلمات کلیدی فارسی: | |
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Agility
Big data Industrie 4.0 Internet of things Paradigm shift Ramp-up management |
تعداد صفحات ترجمه شده: | 30صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: |
Robert Schmitt InaHeine Ruth Jiang Felix Godzilla Felix Based Hanno Voetd StephenLu
|
موضوع: | حسابداری, مدیریت پورتفولیو, مدیریت مالی |
دسته بندی رشته: | حسابداری, مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 9صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
چکیده
کلمات کلیدی
مقدمه
پیشینه نظری مدیریت رمپ
سازمان دهی فرآیند
سازمان ساختاری
نوع شناسی منحنی رمپ آپ
هدف-سیستم و هدف-تناقض در رمپ آپ
مدل های مدیریت رمپ آپ
داده های تحقیق و روش ها
طرح پژوهش
مطالعه کمّی
جدول 1. جملات پرسشنامه
جدول 2. داده های مصاحبه شونده ها
مطالعه کیفی
نتایج
نتایج کمّی پیش مطالعه
جدول 3. نتایج پرسشنامه
نتایج کیفی مصاحبه با کارشناسان
توضیحات
توضیحات درباره نتایج کمی
توضیحات در مورد نتیجه گیری کمی و کیفی
یافته های تحقیق
یافته های عملی
محدودیت ها
ضمیمه A. داده های الحاقی
ترجمه چکیده
هدف این مقاله، ارائه فرضیه های تحقیقی و مفاهیم عملی برای ایجاد یک رویکرد مدیریت جدید رمپ آپ برای مقابله با چالش های جدید و روندهای مربوط به تولید چابک است. با استفاده از یک روش طراحی ترکیبی، بر اساس یک پیش مطالعه کمّی که توسط 67 محقق انجام شد و مصاحبه های کیفی که به حضور هفت مشارکت کننده در زمینه های مرتبط با رمپ آپ انجام شد، اجماع نظری درباره اهمیت مستمر عوامل انسانی برای مدیریت رمپ آپ آتی به دست آمد. برای مدیریت مراحل رمپ آپ، زیرساخت های داده ای زمان واقعی از نقشی کلیدی برای حمایت از فرایندهای یادگیری و تصمیم گیری و در نتیجه افزایش چابکی رمپ آپ، ایفا می کند. علاوه بر این نیاز، از سازمان ها انتظار می رود که ساختار سلسله مراتبی داشته باشند و بتوانند مجموعه محصولات خود را با استفاده از فن آوری های جدید مانند تولید افزایشی توسعه بخشند.
Abstract
The aim of this paper is to present research hypotheses and practical implications on developing a novel ramp-up management approach facing recent challenges and trends in the field of agile production. Applying a mixed-method design based on a quantitative pre-study with 67 researchers and qualitative interviews with seven practitioners in ramp-up-relevant fields showed a consensus on the continuing importance of human factors for future ramp-up management. For managing ramp-up phases, real-time data infrastructure is central to support the learning and decision making process and thus to increase ramp-up agility. Along with this requirement, organizations are expected to have flatter hierarchical structures and be able to extend their product portfolio by implementing new technologies such as additive manufacturing.
نمونه ترجمه مقاله:
مقدمه
امروزه صنعت تولید با چندین چالش بزرگ مواجه است که برخی از آن ها به تازگی ایجاد شده اند؛ برخی دیگر مدت زمان طولانی است که شکل گرفته اند، ولی اخیرا تشدید شده اند. اولا، جهانی شدن هنوز یک چالش مهم برای صنعت تولید است، زیرا هم توانایی تولید ارزان و هم بازارهای جدیدی را ایجاد کرده است [1]. با این حال، در قرن بیست و یکم، جهانی شدن منجر به عدم تعادل در تولید و مصرف جهانی شده است که منجر به شکل گیری بسیاری از بی نظمی های اجتماعی و اقتصادی شده است [2]. پس از آن، رقابت جهانی نیز به دلیل افزایش رقبای جدید از اقتصادهای در حال ظهور مانند چین، هند و برزیل تشدید شده است [3]. این افزایش رقابت منجر به تمرکز شدید صنایع بر نوآوری در صنعت تولید شده [4]، به عنوان مثال، چین، صنعت خود را از تولید قطعات به ایجاد ارزش بر اساس تغییر داده است. این تغییر بر اساس استراتژی ملی چین از سال 2010 انجام شده است. دوم، شخصی سازی محصولات و انطباق یافتن مشتری، صنعت تولید و توسعه محصول و قابلیت های تولید آن را به چالش کشیده است [5]. بنابراین، شرکت ها تنوع محصولات خود را به منظور ارائه محصولاتی شخصی شده که توسط خود مشتریان طراحی شده باشد و توانایی برنده شدن رقابت ها در بازار را داشته باشد، افزایش دادند [6]. سوم، به ویژه در کشورهای توسعه یافته، جمعیت کشورها به سمت پیر شدن، و افزایش امید به زندگی همگام با کاهش نرخ تولد پیش می روند [7]. بنابراين، چالش پیش روی شرکت ها، پرداختن به مسائل مربوط به نیروی کار مسن و تغییر نیازهای اجتماعی است [8].
این چالش های جهانی، تاثیر چشمگیری بر توسعه محصول و رمپ – آپ تولید می گذارد، و اصول مربوط به نحوه کار، زمان و نوع محصولات جدید را تحت تأثیر قرار می دهد. شرکت ها با وضعیت جدیدی از پیشرفت های چند محصولی و رمپ های جدید مواجه می شوند، زیرا آنها محصولات متنوع تر و شخصی سازی شده ای را ارائه می دهند و در کمترین زمان، بیشترین تنوع را به کار می برند [9]. این موازی سازی فرصت های یادگیری بالقوه ای را ارائه می دهد، چرا که رمپ آپ به طور سنتی یک روند نادر است، اما همچنین پیچیدگی های این رمپ آپ ها را هم افزایش می دهد [10]. با توجه به اینکه کل صنعت تولید برای مقابله با این چالش های جدید با استفاده از روش ها، رویه ها و مفاهیم کاری سنتی، تلاش می کند می توان چندین روند را در مورد چگونگی تلاش شرکت ها برای مقابله با آنها شناسایی کرد.
اول، صنعت 4.0 (Industrie 4.0) یکی از این روندها است که تاثیر زیادی بر صنعت تولید در آینده دارد [5]. Industrie 4.0 تغيير پارادايم اقتصاد آينده است: تحول صنايع از طريق اينترنت اشیا، داده ها و خدماتي که مردم، اشیا و سيستم ها را به هم متصل مي کند، توصيف مي کند [11]. گروه مشاوره بوستون (BCG) یک تعریف وسیع تر در این خصوص ارائه می دهد و Industrie 4.0 را به عنوان یک فرآیند تحول در صنعت تولید، بر اساس 9 تکنولوژی متفاوت، یعنی داده های بزرگ و تحلیل، روبات های مستقل، اینترنت صنعتی اشیا، تولید مازاد، شبیه سازی، ادغام