عنوان فارسی:دانلود مقاله زیبایی و ظاهر در گزینش مدیر شرکت
دانلود مقاله زیبایی و ظاهر در گزینش مدیر شرکت – الزویر ۲۰۱۸:شرکت هایی با تعداد کمی از سهامداران بنیادی و سرمایه گذاران خرد که مالک سهام کوچکی هستند، تمایل دارند بیشتر بر ظاهر چهره نسبت به سهامداران بنیادی تکیه کنند، احتمالاً به این دلیل که مؤسسات تحقیق بیشتری در رابطه با پیش زمینه و عملکرد مدیر انجام می دهند و در نتیجه کم تر بر ظاهر مربوط به چهره تکیه می کنند. در حالی که مدیران خانم عموماً رأی مخالف کم تری را تجربه می کنند، ظاهر چهره آن ها تأثیری بر نتایج گزینش آن ها ندارد.
عنوان فارسی مقاله: |
زیبایی و ظاهر در گزینش مدیر شرکت
|
عنوان انگلیسی مقاله: | |
سال انتشار میلادی: | 2018 |
نشریه: |
الزویر Journal: Journal of International Financial Markets, Institutions and Money – Volume 55, July 2018, Pages 1-12 |
کلمات کلیدی فارسی: |
|
کلمات کلیدی انگلیسی: |
Appearance
Beauty
Competence
Corporate elections
Gender
Behavioral finance
Annual general meeting
Extraordinary meeting
|
تعداد صفحات ترجمه شده: | 32 صفحه با فونت ۱۴ B Nazanin |
نویسندگان: |
Philipp Geiler, Luc Renneboog, Yang Zhao,
|
موضوع: | اقتصاد, حسابداری, حسابداری مدیریت, حسابدرای مالی, مدیریت مالی |
دسته بندی رشته: | حسابداری, مدیریت |
فرمت فایل انگلیسی: | 12 صفحه با فرمت pdf |
فرمت فایل ترجمه شده: | Word |
کیفیت ترجمه: | عالی |
نوع مقاله: | isi |
تعداد رفرنس: |
مقاله انگلیسی+ترجمه فارسی
فهرست مطالب
چکیده
کلمات کلیدی
1.مقدمه
2. حقایق سازمانی و داده ها
جدول 1. آمار توصیفی متغیر های اصلی
شکل ۱. نمونه ای از عکس صفحه ارزیابی های امتیازدهندگان اداره شده در Mechanical Turk
3. نتایج
1.3 ظاهر مربوط به چهره
جدول 2. ظاهر چهره کلی و اختلاف عقیده در رأی دادن.
2.3. زیبایی و شایستگی درک شده
۳.۳. جنسیت، نوع مدیریت، گزینش ها (گزینش دوباره)، و مالکیت نهادی
جدول 3. ابعاد ظاهر و اختلاف عقیده رأی.
جدول 4. جنسیت، نوع مدیر، گزینش ها (گزینش های مجدد)، و مالکیت بنیادی.
4.3. آزمون های پایداری
جدول 5. تحصیلات، اندازه گیری های تناوبی، غیر خطی، و مدل اثرات تصاوفی.
۴. نتیجه گیری
ضمیمه A. آزمایش Amazon Mechanical Turk
ضمیمه B. تعاریف متغیر
ضمیمه C. ماتریکس همبستگی
ترجمه چکیده
نتایج برای گزینش های مجدد مدیر معتبر هستند، اما نه برای اولین گزینش های کاری مانند موارد دوم، سهامداران ممکن است هنوز با ظاهر مدیر آشنا نباشند. شرکت هایی با تعداد کمی از سهامداران بنیادی و سرمایه گذاران خرد که مالک سهام کوچکی هستند، تمایل دارند بیشتر بر ظاهر چهره نسبت به سهامداران بنیادی تکیه کنند، احتمالاً به این دلیل که مؤسسات تحقیق بیشتری در رابطه با پیش زمینه و عملکرد مدیر انجام می دهند و در نتیجه کم تر بر ظاهر مربوط به چهره تکیه می کنند. در حالی که مدیران خانم عموماً رأی مخالف کم تری را تجربه می کنند، ظاهر چهره آن ها تأثیری بر نتایج گزینش آن ها ندارد.
چکیده انگلیسی
نمونه ترجمه مقاله:
- مقدمه
این حقیقت که ظاهر چهره نامزد در انتخاب ها تأثیر گذار است و حتی به طور دقیق نتیجه انتخاب های سیاسی را پیش بینی می کند، توسط چندین مطالعه نشان داده شده است (به عنوان مثال Todorov et al., 2005). اکثر تحقیقات تأثیر زیبایی بر موفقیت انتخاب ها را بررسی می کنند (Berggren et al., 2010; Benjamin and Shapiro, 2009; Leigh and Susilo, 2009; Olivola and Todorov, 2010; Rosar et al., 2008). Berggren et al. (2010)، به عنوان مثال نشان می دهند که یک افزایش در اندازه گیری زیبایی آنها توسط یک انحراف استاندارد، اخذ رأی را به نفع نامزدی با 20 درصد امتیاز، افزایش می دهد. این یافته برای هر دو نامزد آقا و خانم صادق است و تحت تاثیر تحصیلات و حرفه آن ها قرار نمی گیرد. در حالی که انتظار می رفت یک رأی دهنده منطقی عقیده ای درباره مناسب بودن نامزد براساس ایده های سیاسی، سابقه، صلاحیت یا حداقل برنامه حزب سیاسی او داشته باشد، این واقعیت که زیبایی نقش مهمی ایفا می کند ممکن است غافلگیر کننده باشد. تاریخچه روانشناسی در تصمیم گیری توجه زیادی به چارچوب تصمیم گیری فرآیند دوگانه اختصاص می دهد، که براساس آن افراد ارزیابی های فوری، غیر بازتابی[1] و بدون تلاش برای ظاهر یک نامزد (سیستم ۱ مغز) را انجام می دهند و متعاقباً پیش داوری های احتمالی درست را با مشارکت آگاهانه در فرآیندهای آهسته و نیاز به تلاش زیاد سیستم 2 مغز پردازش می کنند (Todorov et al., 2005). قدرت تصمیمات فوری (سیستم ۱) می تواند پردازش اطلاعات بعدی را تحت تأثیر قرار دهد، که ممکن است (به اندازه کافی) برای بخشی از رأی دهندگان که اغلب بر برداشت های اولیه متکی هستند، تأثیر بگذارد (به عنوان مثال Bar et al., 2006; Willis and Todorov, 2006, Hall et al., 2009). با این حال، برخی، مانند وایت و همکاران[2] (۲۰۱۳)، سعی می کنند گزینش رأی دهندگان را با بیان این که آن ها بر جذابیت ها به عنوان یک نشانه برای اجتناب از انتخاب رهبرانی که از بیماری رنج می برند، توجیه کنند. برخی دیگر پیشنهاد میکنند که رأی دهندگان ممکن است به سادگی از داوطلبان خوش قیافه خوششان بیاید، زیرا آن ها از تماشای نامزدها لذت می برند ((Berggren et al., 2010. همچنین ممکن است که جذابیت چهره با مجموعهای از رفتار ها مرتبط باشد، که برای شغل یا موقعیت مناسب هستند، اما گراهام و همکاران[3] (۲۰۱۷) ارتباط بین جاذبه چهره و عملکرد برتر را رد می کنند.
[1] unreflective
[2] White et al.
[3] Graham et al.