کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-3 مدیریت زنجیره تامین
2-3-1 تحولات مدیریت زنجیره تامین
2-3-2 تعریف مدیریت زنجیره تامین
2-3-3 فرایند های اصلی زنجیره تامین
2-3-4 همکاری در زنجیره تامین
2-3-5 دیدگاههای تئوریک زنجیره تامین
2-3-6 مشکلات زنجیره تامین و منابع آنها
2-3-7 عملکردهای مدیریت در برابر چالشهای زنجیره تامین
2-3-8 عملكرد زنجيره تامين
2-3-9 فناوری اطلاعات- زنجیره تامین
مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین(فصل دوم پایان نامه-ادبایت نظری)
مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین(فصل دوم پایان نامه-ادبایت نظری):در رقابتهای جهانی موجود در عصر حاضر باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشتری دردسترس وی قرارداد. خواست مشتری برکیفیت بالا و خدمت رسانی سریع موجب افزایش فشارهایی شده است که قبلا وجود نداشته است، در نتیجه شرکتها بیش از این نمیتوانند به تنهایی از عهده تمامی کارها برآیند(اسکار و ادولف،2010).
در بازار رقابتی موجود، بنگاه های اقتصادی و تولیدی علاوه بر علت این امر در واقع دستیابی به مزیت رقابتی با هدف کسب سهم بیشتری از بازار است(ماکوئی،1389). بر این اساس فعالیت هایی نظیر برنامه ریزی عرضه و تقاضا، تهیه مواد، تولید و برنامه ریزی محصول، خدمت نگهداری کالا، کنترل موجودی، توزیع، تحویل و خدمت به مشتری که قبلا همگی در سطح شرکت انجام میشده اند، اینک به سطح زنجیره عرضه انتقال پیدا کرده است(براون، ترجمه غضنفري و صغيري،1388).
مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین(فصل دوم پایان نامه-ادبایت نظری)
مساله کلیدی در یک زنجیره تامین، مدیریت و کنترل هماهنگ تمامی این فعالیت هاست(تیموری،1387). امروزه مدیریت زنجیره تامین به عنوان یکی از مبانی زیرساختی پیاده سازی کسب وکار الکترونیک در دنیا مطرح است. مدیریت زنجیره تامین (SCM ) پدیده ای است که در دهه 90 میلادی ظهور یافته و اینکار را به طریقی انجام میدهد که مشتریان بتوانند خدمت قابل اطمینان و سریع را با محصولات با کیفیت در حداقل هزینه دریافت کنند(براون ،به نقل از ماکوئی،1389).
- براون، جيمي(1388) سيستم هاي مديريت توليــد، ترجمه مهدي غضنفري و سروش صغيري،تهران، نشر دانشگاه علم و صنعت، چاپ هفتم .
- بيات ترك، امير (1390) گسترش مدل مديريت توليد ناب در زنجیره تامین ، پايان نامه دكتري دانشگاه آزاد اسلامي – واحد علوم و تحقيقات ، تهران.
- تيموري، ابراهيم(1387)، توسعه مدل انتخاب تأمينكنندگان و توزيعكنندگان با نگرش مديريت زنجيره عرضه، پاياننامه دكترا، دانشگاه علم و صنعت ايران.
- ماكوئي، احمد(1389)، مقدمه اي بر بـرنامه ريزي توليد ،تهران، نشر روزنه، چاپ اول.
- ملکی، آناهیتا،توکلی، رضا،خلیلی، حسین (1391)ارائه مدلي جهت پياده سازي لجستيك الكترونيك در زنجيره تامين كنندگان، ششمين كنفرانس بين المللي مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات، تهران، ایران
- Grean, Michael & Shaw Michael J.(2003), Supply-Chain Integration Through Information Sharing: Channel Partnership Between Wal-Mart And Procter & Gamble, Department Of Business Administration, University Of Illinois At Urbana- Champaign, 2003.
- Mehmet Barut, Wolfgang Faisst, John J. Kanet,2008,” Measuring Supply Chain Coupling: An Information System Perspective”, European Journal Of Purchasing & Supply Management 8,161-171.
- Oscar Rubiano Ovalle, Adolf Crespo Marquez,2010,”The Effectiveness Tools In The Supply Chain: An Of Purchasing & Supply Chain Management 9,151-163..Assessment Study With System Dynamics”,J
- Shen, Liuying & Hawly, Yana & Dickerson, Kitty(2004) Ecommerce Adoption For Supply Chain Management In Us Apparel Manufacturers, Journal Of Textile And Apparel, Technology And Management, Vol. 4, No. 1, Summer