کاربردهای مطلب:
منبعی
برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و…
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی داردبه شیوه (APA)
فهرست
2-2 تبلیغات
2-2-1 مفهوم تبلیغات
2-2-2 تاریخچه تبلیغات
2-2-2-1 در جهان
2-2-2-2 در ایران
2-2-3 تعاریف تبلیغات
2-2-4 تبلیغات بازرگانی/ تجاری
2-2-4-1 تعاریف تبلیغات تجاری
2-2-4-2 اهداف تبلیغات بازرگانی
2-2-5 اصول تبلیغات
2-2-6 شرایط اثر بخشی تبلیغات
2-2-7 مزایای تبلیغات
2-2-8 عناصر تبلیغات
2-2-9 انواع تبلیغات
2-2-10 تبلیغات تلویزیونی
2-3 اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی
2-4 مدل داگمار
2-5 پیشینه تحقیق
2-5-1 پیشینه داخلی
2-5-2پیشینه خارجی
مبانی نظری وپیشینه اثربخشی تبلیغات(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
مبانی نظری وپیشینه اثربخشی تبلیغات(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری):تبلیغات عبارتست از ارتباط و معرفی غیر مشخص محصول یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای مؤسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند(ابراهیم نژاد،1388).
این علم که هرروز با علوم جامعه شناسی,آمار اقتصاد و روانشناسی پیوستگی بیشتری پیدا می-کند و هنرهایی نظیر موسیقی، عکاسی، گرافیک و نقاشی را به خدمت می گیرد و در رساندن پیام فروش به بازارها و مصرف کنندگان نقش اساسی دارد و اکنون هیولایی است از آمار و ارقام با صدها میلیارد دلار هزینه سالیانه و میلیونها نفر در سراسر جهان که در این رشته مشغول به کارند(اسمی ،1389).
ادبیات نظری اثربخشی تبلیغات
همه ما بوسیله تبلیغات احاطه شده ایم و به نحوی با آن در ارتباطیم ، درحال قدم زدن، استراحت، مطالعه نشریات، تماشای تلویزیون و… اشکال و حروف تبلیغاتی جلوی چشممان قراردارد یا آوای آن به گوش میرسد(امانی صوفیوندی ،1395).
سینما، تلویزیون، رادیو, نشریات , نمایشگاهها, مسابقات ورزشی و تفریحی, اعلانات, پوسترها ,تابلوها و چراغهای نمایش, وسائط نقلیه ,کاتالوگها , مراسلات پستی, تقویم ها و پیام ها اشکال مختلف بسیاری از صاحب نظران با تبلیغات موافقند و آن را نیروی خلاقه ای برای ترغیب و تشویق میل عمومی به مصرف محصول می دانند.
- ابراهیم نژاد، افسانه (1388)، رمزگشایی از تبلیغات تجاری تلویزیون و بازنمود سبک زندگی، پایانامه مقطع کارشناسی ارشد،دانشگاه گیلان، گیلان
- اسمی، رضا (1389). رابطه ی تماشای آگهی های تبلیغاتی تلویزیون با الگوی مصرف در کودکان و نوجوانان تهرانی. فصلنامه پژوهش های ارتباطی، سال هفدهم، شماره 1.
- اقاپور احمد(1395) شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات اینترنتی، اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت
- آقامحسني فشمي، علي ( 1388 ). ارزيابي اثربخشي تبليغات تلويزيوني بيمه عمر وسرمايه گذاري بيمه پارسيان، پایانامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد واحد تهران.
- اقلیمی،رقیه (1386) نقش و تاثیر تبلیغات تجاری سیمای جمهوری اسلامی بر افکار عمومی دانشجویان (مورد مطالعه دانشجویان هنر و علوم ارتباطات) ؛پایانامه مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی ، تهران.
- Beeden, A. And Joost De, B. (2010). “The Office, Articulations Of National Identity In Television Format Adaptation”, Television New Media, Vol. 11, No. 1, Pp. 3-19.
- Boynton-Jarrett, R.; Thomas, T.N.; Peterson, K.E.; Wiecha, J.; Sobol, A. M., & Gortmaker, S.L. (2009). Impact Of Television Viewing Patters On Fruit And Vegetable Consumption Among Adolescents. Pediatrics, 112 (6), 1321-1326.
- Brackett, L. And Carr, B. (2001), “Cyberspace Advertising Vs. Other Media: Consumer Vs Mature
- Browne, Beverly A (2013), Gender Stereotypes In Advertising On Children’s Television In The 2012S, A Cross-National Analysis, Journal Of Advertising.
- Danaher, P. And Mullarkey, G. (2003), “Factors Affecting Online Advertising Recall: A Study Of