ادبیات و مبانی نظری
ادبیات نظری بازاریابی دهان به دهان الکترونیک(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی الکترونیک(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری بازاریابی اجتماعی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد اعتماد در مدیریت زنجیره تأمین کوان و همکاران(2005)
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
پرسشنامه استاندارد رضایت کاربر از تجارت الکترونیک برای خرید اینترنتی لی و همکاران(2007)
مدیریت دانش و فناوری اطلاعات
پرسشنامه استاندارد تأثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی نو(1999)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد عوامل اثر گذار بر واردات کالا کی یون و همکاران(1999)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات مربوط به سفارشات و دریافت کالا وتزلس و همکاران(1996)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد تعاملات بین خریداران و عرضه کنندگان بلانسیرو(1997)
مدیریت بازاریابی و فروش
پرسشنامه استاندارد نگرشها نسبت به خرید از فروشگاه رنتمیکی(2006)
مبانی نظری و پیشینه گرایش به خرید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی ارزش ویژه برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی کاتلر(2006)
ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد موانع ورود به بازارهای صنعتی کاراکایا(2002) 