ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری رسانه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
23,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کارآفرینی بین المللی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری قابلیت های بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر پذیرش کسب و کار های الکترونیک
پرسشنامه بازار محوری نارور و اسلاتر(1990)
پرسشنامه استاندارد کیفیت مدیریت ارتباط با مشتریان
دانلود ترجمه مقاله معیارها و آنالیز رسانه های اجتماعی در بازاریابی – الزویر ۲۰۱۸
پرسشنامه هوشمندی رقابتی دشامپس و نایاک(1995)
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات ارتباط با مشتری(CRM) 