ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری رسانه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
23,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری کارآفرینی بین المللی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی نظری قابلیت های بازاریابی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
20,000 تومان
ادبیات و مبانی نظری
ادبیات و مبانی بازاریابی شبکه های اجتماعی(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
22,000 تومان
مبانی نظری و پیشینه گرایش به خرید(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
ادبیات و مبانی ارزش ویژه برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی کاتلر(2006)
ادبیات و مبانی نظری برند(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد خرید آنی انلاین (آزاد،1394)
مبانی نظری و پیشینه رضایت شغلی 2(فصل دوم پایان نامه-ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد عوامل موثر بر ارتقای برند شرکت یو، دانتو و لی (2000):به نقل از خاکی نهاد(1393)
پرسشنامه استاندارد بهره وری سازمانی(هرسی وگلداسمیت (1980)، محمدی وهمکاران(1387)، لو و سی (2001)، ججرالد (2005))
پرسشنامه استاندارد کیفیت خدمات فروشگاه
پرسشنامه استاندارد ارزش ادراک شده برای مشتریان
ادبیات و مبانی نظری بازارگرایی(فصل دوم پایان نامه- ادبیات نظری)
پرسشنامه استاندارد رضایتمندی مشتریان خدمات هواپیمایی 