بیوگرافی ست گادین

ست گادین

ست گادین کیست؟

ست گادین نویسنده آمریکایی، کارآفرین، بازاریاب و سخنران عمومی است.وی در ۱۰ ژوئیه ۱۹۶۰ در نیویورک، ایالات متحده آمریکا متولد شد. او ۱۷ کتاب در زمینه های گوناگون بازاریابی، تبلیغات، شرکت های تجاری و رهبری نوشته است.

ست گادین در دو رشته کامپیوتر و فلسفه در دانشگاه Tufts تحصیل کرده و مدرک MBA خود را از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است.

آثار ست گادین

ست گادین نویسنده ۱۸ کتاب در حوزه کسب و کار ، بازاریابی و موفقیت است. کتاب گاو بنفش او بیش از ۱۵۰۰۰ نسخه به فروش رفت و به ۲۳ زبان دنیا ترجمه شده است

یکی از مشهورترین استراتژی های ست گادین، گاو بنفش است.در سال ۲۰۱۳ سث یکی از سه شخص حرفه‌ای بود که مستقیما به عضویت تالار مشاهیر بازاریابی درآمد. در ماه می سال۲۰۱۸، او وارد موسسه مشهور Marketing Hall شد. ممکن است ست تنها فرد در هر دو باشد.

نکات جالب در مورد ست گادین

۱)در سال ۱۹۹۸، Yoyodyne را به ارزش ۳۰ میلیون دلار به yahoo فروخت، پس از آن که شرکت خدمات چند ملیتی در زمینه ارائه خدمات بازاریابی به شرکت های چند ملیتی تبدیل شد،او به عنوان معاون مدیر یاهو انتخاب گردید.

۲)در سال ۲۰۰۳ کتاب گاو بنفش را منتشر کرد. ست گادین در این کتاب افکار خود در مورد شیوه های تبلیغات خلاق در دنیای امروز و کلاهبرداری هایی که از این طریق انجام میگیرد را بیان کرده است.

۳)گادین در سال ۲۰۰۴ برای حمایت از ایده هایی که به آن اعتقاد داشت، وب سایت “ChangeThis” را با هدف گسترش دیدگاه ها از طریق فایل های PDF منتشر کرد.

۴)در سال ۲۰۰۶ست گادین وب سایت squidoo.comرا راه اندازی کرد. این وب سایت در CNN و در واشنگتن پست ثبت شده است و به سرعت به یکی از پربازدید ترین وب سایت ها تبدیل شد.

۵)در سال ۲۰۰۷ کتاب جیبی THE DIP را منتشر کرد. او در این کتاب درباره ی ایده ی “زمان مناسب ترک”نوشته است . این کتاب رتبه ی ۵ را در نشریه ی نیویورک تایمز به عنوان یکی از پرفروش ترین کتاب ها به خود اختصاص داده است.

۶)گادین در ادامه با ایده های جدید خلاقانه خود برای تشویق مردم در زمینه بازاریابی، در یک پست وبلاگ اعلام کرد که در سال ۲۰۰۸ در نیویورک یک دوره ی شش ماهه در زمینه ی مدیریت و بازاریابی برگزار میکند.

قطعاً ست گادین هم مانند هر متفکری منتقدی دارد. اما به هر حال ، چه او را دوست داشته باشید یا نداشته باشید ، می توان گفت که تعبیر استیو جابز در مورد نوابغ در مورد او کاملا ً مصداق دارد: می توانید او را قبول کنید . می توانید او را رد کنید . اما نمی توانید از او و حرف های او صرف نظر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *